• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
4

تجمع اعتراضی علیه صهیونیست در اسدآباد

  • کد خبر : 201271
  • 26 مهر 1402 - 10:53
تجمع اعتراضی علیه صهیونیست در اسدآباد
امام جمعه شهر اسدآباد در اطلاعیه‌ای با اشاره به جنایت کم‌سابقه و کشتار وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست در بیمارستان المعمداني غزه، از مردم دیار بیدارگر سیدجمال دعوت کرد که نفرت و انزجار خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش عصر همدان؛ امروز مردم ظلم‌ستیز شهرستان اسدآباد در پی جنایت کم‌سابقه و کشتار وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست در بیمارستان المعمدانی، در مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای(دفتر امام جمعه) این شهر تجمع خواهند کردند.

شب گذشته با جنایت کم‌سابقه و کشتار وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست بسیاری از کودکان، زنان و مردان، بیماران، عوامل بیمارستان و مردم در بیمارستان المعمدانی غزه به شهادت رسیدند.

در پی این جنایت سهمگین و خون‌آشام، مردم شهرستان اسدآباد که مهد و پرورش بیدارگری چون سیدجمال‌الدین اسدآبادی است، ساعت ۱۱ صبح امروز مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای(دفتر امام جمعه) این شهر تجمع و این جنایت را محکوم خواهند کردند.

امام جمعه اسدآباد از مردم ظلم‌ستیز و همیشه بیدار این شهر دعوت کرد در این تجمع اعتراضی‎آمیز، یکبار دیگر نفرت و انزجار خود را از مردم به نمایش بگذارند و خواستار هرچه سریعتر واکنش مجامع بین‌الملل و کشورهای اسلامی در پاسخ به این جنایت شوند.

در این میان حوزه علمیه نیز از مدرسان و طلاب و روحانیت نیز دعوت کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201271
  • دیدگاه‌ها برای تجمع اعتراضی علیه صهیونیست در اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.