• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
4

تا زمانی که بصیرت هست، پیشرفت و موفقیت نیز هست

  • کد خبر : 98758
  • 13 دی 1399 - 11:34
تا زمانی که بصیرت هست، پیشرفت و موفقیت نیز هست

به مناسبت دهه ی بصیرت، نشست بصیرتی با حضور مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار در حوزه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار شد. به گزارش عصر همدان، نشست بصیرتی با حضور مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار و خواهران بسیجی در حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا سلام الله […]

به مناسبت دهه ی بصیرت، نشست بصیرتی با حضور مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار در حوزه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، نشست بصیرتی با حضور مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار و خواهران بسیجی در حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بهار برگزار شد.

معصومه نیری ، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار در این نشست با تسلیت ایام سوگواری ایام فاطمیه و سالگرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به بصیرت مردم در ماجرای ۹ دی که حکایتی جانانه از عزم ملی در مدیریت سیاسی کشور بود اشاره داشت.

وی این عزم و اراده ای که باعث شد تا مردم‌ آگاهانه در مقابل بدخواهان و کینه‌توزان بایستند و از ایران اسلامی در مقابل فتنه انگیزان صیانت کنند را منشا گرفته از بصیرت اسلامی مردم دانست، و به این نکته تاکید داشت: تا زمانی که بصیرت است پیشرفت و موفقیت نیز هست.

نیری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی و الگو گیری از زندگی مردان بزرگ تاریخ به این موضوع اشاره داشت: لازمه ی این که راه شهدایی همچون حاج قاسم ادامه یابد این است که بصیرت و درک ملت اسلامی از مکتب
سلیمانی ها سر لوحه زندگی قرار گیرد و نه در حرف بلکه در عمل مکتب این بزرگان را الگوی خود قرار دهیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

مدیر حوزه علمیه تصریح داشت: سیره حضرت فاطمه سلام الله علیها و زندگی و ولایت پذیری حضرت زهرا (س) برای همه مسلمانان اسوه و الگو است و امروز همه ما باید بصیرت فاطمی داشته باشیم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98758
  • دیدگاه‌ها برای تا زمانی که بصیرت هست، پیشرفت و موفقیت نیز هست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.