• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

تأمین ام.آر.آی، سی.تی.اسکن و ۳ دستگاه آمبولانس؛ رهاورد سفر کولیوند به تویسرکان

  • کد خبر : 172661
  • 22 آذر 1401 - 7:01
تأمین ام.آر.آی، سی.تی.اسکن و ۳ دستگاه آمبولانس؛ رهاورد سفر کولیوند به تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: قول مساعد برای تأمین یک دستگاه ام.آر.آی، یک دستگاه سی.تی.اسکن و سه دستگاه آمبولانس؛ رهاورد سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به تویسرکان است. به گزارش عصر همدان؛ «حسین افشاری» در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه ارتقای سطح خدمت رسانی در حوزه سلامت و امداد و نجات از مطالبات به […]

فرماندار تویسرکان گفت: قول مساعد برای تأمین یک دستگاه ام.آر.آی، یک دستگاه سی.تی.اسکن و سه دستگاه آمبولانس؛ رهاورد سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به تویسرکان است.
به گزارش عصر همدان؛ «حسین افشاری» در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه ارتقای سطح خدمت رسانی در حوزه سلامت و امداد و نجات از مطالبات به حق مردم تویسرکان است، گفت: از این رو مدتی است که به جد پیگیر خواسته همشهریانمان برای تأمین ام.آر.آی، سی.تی.اسکن و افزایش آمبولانس هستیم.
وی اظهار کرد: بنابراین در جریان سفر دکتر کولیوند به این شهرستان و مطرح کردن درخواست مردمی، در نهایت پس از رایزنی ها دکتر رحیمی معاون توسعه منابع وزیر بهداشت، تأمین هزینه یک دستگاه ام.آر.آی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور فراهم کردن شرایط خرید آن از خارج از کشور را متقبل شدند.
فرماندار تویسرکان افزود: همچنین با کمک رئیس جمعیت هلال احمر کشور بنا بر آن شد تا یک دستگاه سی.تی.اسکن برای بیمارستان سردار شهید سلیمانی و سه دستگاه آمبولانس برای شهرستان تهیه شود.
افشاری تصریح کرد: و امروز در کمتر از ۲۴ ساعت دو دستگاه آمبولانس از سوی جمعیت هلال احمر کشور در اختیار تویسرکانی ها قرار گرفت.
انتهای پیام/ز
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=172661
  • دیدگاه‌ها برای تأمین ام.آر.آی، سی.تی.اسکن و ۳ دستگاه آمبولانس؛ رهاورد سفر کولیوند به تویسرکان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.