• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0

تأمین اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومانی جاده نهاوند به سه راهی کنگاور/ احداث گاوداری ۴ هزار رأسی

  • کد خبر : 151522
  • 12 اردیبهشت 1401 - 9:56
تأمین اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومانی جاده نهاوند به سه راهی کنگاور/ احداث گاوداری ۴ هزار رأسی

علیرضا شهبازی از تخصیص اعتبار برای ساماندهی محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی، نماینده نهاوند در مجلس در گفتگو با خبرنگاران گفت: پیرو جلسات و پیگیری های گذشته با معاونین وزیر راه و هیئت مدیره بانک سپه، پرداخت هزینه کارشناسی جهت تخصیص قطعی و واریز اعتبار مورد نیاز پروژه ساماندهی […]

علیرضا شهبازی از تخصیص اعتبار برای ساماندهی محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی، نماینده نهاوند در مجلس در گفتگو با خبرنگاران گفت: پیرو جلسات و پیگیری های گذشته با معاونین وزیر راه و هیئت مدیره بانک سپه، پرداخت هزینه کارشناسی جهت تخصیص قطعی و واریز اعتبار مورد نیاز پروژه ساماندهی محور نهاوند به سه راهی کنگاور به میزان ۱۲۰۰ میلیارد ریال از طریق ماده ۵۶ و با عاملیت بانک سپه انجام شد.

وی اظهار داشت: همچنین مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملّی در بودجه امسال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

نماینده نهاوند با بیان اینکه توسعه و اصلاح جاده های مواصلاتی نهاوند از دغدغه‌های اصلی و مطالبات مردم شریف شهرستان نهاوند می باشد، از شروع و تکمیل عملیات این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی همچنین از پیگیری تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت محورهای نهاوند به بروجرد و نهاوند به کرمانشاه خبر داد.

شهبازی گفت: در دیدار با امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای نهاوند به بروجرد و نهاوند به کرمانشاه تخصیص یافت.

وی ادامه داد: همچنین با پیگیری های انجام شده در حال حاضر انجام عملیات نیوجرسی گذاری، اجرای دور برگردان در چند نقطه، روکش آسفالت، تعریض پل و… این پروژه در دست اقدام و مطالعه می باشد.

وی همچنین از پیگیری شروع عملیات اجرایی دامداری ۴۰۰۰ رأسی با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) در نهاوند خبر داد.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در این خصوص اظهار داشت: با توجه به جلسات و پیگیری های گذشته و موافقت دکتر مخبر ریاست سابق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و طی جلسه ای که هفته گذشته با حضور نوروزی سرپرست فعلی ستاد اجرایی برگزار شد؛ مقرّر گردید عملیات اجرایی دامداری ۴۰۰۰ رأسی ستاد اجرایی بزودی آغاز شود.

وی افزود: زمین مورد نیاز احداث این دامداری به مساحت ۳۵ هکتار تأمین گردیده است که با شرایط موجود و پیرو دستور نوروزی به هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی؛عملیات ساخت پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=151522
  • دیدگاه‌ها برای تأمین اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومانی جاده نهاوند به سه راهی کنگاور/ احداث گاوداری ۴ هزار رأسی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.