• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

بیش از ۴۶ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شد

  • کد خبر : 10920
  • 30 تیر 1398 - 13:43
بیش از ۴۶ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت ۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، صفر صادقی راد در جمع خبرنگاران، به تعداد کل وسائل نقلیه عبوری در شبکه راه های […]

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت ۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، صفر صادقی راد در جمع خبرنگاران، به تعداد کل وسائل نقلیه عبوری در شبکه راه های استان اشاره کرد و افزود: تعداد دستگاه های ترددشمار فعال در استان ۷۶ دستگاه است.

صادقی راد ادامه داد: پارسال نیز در سه ماهه نخست سال ۴۱ میلیون تردد ثبت شده که این میزان در مدت مشابه امسال ۱۲ درصد افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل این اداره کل یادآور شد: پرترددترین محور، همدان – سه راهی بهار با تعداد ۵ میلیون و ۹۳۰ هزار تردد بوده است.

صادقی راد اظهار داشت: درصد تخلفات شامل سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز نسبت به کل تردد ۹ درصد بوده است.

این مسئول اضافه کرد: سهم وسائل نقلیه سنگین از کل وسائل نقلیه عبوری نیز در این مدت ۱۵ درصد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه به گزارش تردد ثبت شده توسط دوربین های ثبت تخلف سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد وسائل نقلیه بررسی شده ۲۷ میلیون و ۱۷۳ هزارو ۸۰۰ مورد بوده است.

صادقی راد، تردد ثبت شده توسط سامانه های توزین در حال حرکت wim را از دیگر اقدامات یاد شده در این مدت عنوان کرد و گفت: تعداد وسائل نقلیه بررسی شده در سامانه پاسگاه همدان قزوین ۳۵۴ هزارو ۵۴۰ و در سامانه پاسگاه همدان کرمانشاه ۶۳۲ هزارو ۱۰۰ بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10920
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۴۶ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.