• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
0

بیش از ۲ هزار بسیجی آماده مقابله با کرونا هستند

  • کد خبر : 53920
  • 21 اسفند 1398 - 10:21
بیش از ۲ هزار بسیجی آماده مقابله با کرونا هستند

سرهنگ محمود بداغی از آمادگی سپاه و بیش از ۲ هزار بسیجی جهت مشارکت در طرح مقابله با کرونا ویروس خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه اظهارکرد: با توجه به ظرفیت بالای مجموعه مقدس بسیج در شهرستان، می توان از این ظرفیت عظیم در مقابله و […]

سرهنگ محمود بداغی از آمادگی سپاه و بیش از ۲ هزار بسیجی جهت مشارکت در طرح مقابله با کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه اظهارکرد: با توجه به ظرفیت بالای مجموعه مقدس بسیج در شهرستان، می توان از این ظرفیت عظیم در مقابله و مهار ویروس کرونا بهره گرفت.

بداغی از اعلام آمادگی بیش از دو هزار بسیجی در سطح شهرستان جهت مشارکت در طرح مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: انشاالله سازماندهی، آموزش و به کارگیری بسیجیان به زودی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقداماتی در راستای پیشگیری از جمله ضدعفونی معابر، کمک به فرهنگ سازی و ترویج نکات بهداشتی، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند توسط بسیجیان عزیز شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به شروع اقدامات خودجوش بسیجیان در برخی نقاط شهرستان افزود: بسیجیان عزیز به صورت تیمی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج در طرح مقابله و مهار کرونا ویروس مشارکت خواهند داشت.

بداغی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های جهادی و شبانه روزی کادر پزشکی در شهرستان، خواستار نهایت همکاری مردم  با افراد حاضر در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا شد.

وی در پایان در خصوص اهمیت اطلاع رسانی رسانه ها در خصوص بیماری کرونا خاطر نشان کرد: وظیفه رسانه انعکاس درست و دقیق از وقایع جامعه است و در این روزها رسانه ها نقش مهمی در شرایط جامعه خواهند داشت.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53920
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۲ هزار بسیجی آماده مقابله با کرونا هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.