• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی،مذهبی و اجتماعی در شهرستان بهار به مناسبت ایام فاطمیه

  • کد خبر : 173215
  • 01 دی 1401 - 13:39
بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی،مذهبی و اجتماعی در شهرستان بهار به مناسبت ایام فاطمیه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار: در ایام فاطمیه امسال شاهد استقبال و برگزاری مراسم تشییع پیکر ۴ شهید گمنام خواهیم بود، مسلما” فضای شهرستان به معنویت خاصی دست خواهد یافت و مردم عزیز و شهیدپرور شهرستان با برگزاری مراسمات و یادواره شهدای مناطق مختلف از وجود پر خیر و برکت این شهداء والامقام بهره‌مند […]

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار: در ایام فاطمیه امسال شاهد استقبال و برگزاری مراسم تشییع پیکر ۴ شهید گمنام خواهیم بود، مسلما” فضای شهرستان به معنویت خاصی دست خواهد یافت و مردم عزیز و شهیدپرور شهرستان با برگزاری مراسمات و یادواره شهدای مناطق مختلف از وجود پر خیر و برکت این شهداء والامقام بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش عصر همدان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاربا اشاره به برگزاری برنامه‌ها و مراسمات مذهبی توسط مساجد و هیئات مذهبی اظهار کرد: آن چه جامعه ما امروز نیاز دارد تبیین و نهادینه کردن سبک زندگی حضرت زهرا(س) است و مجالس دینی محلی مناسب برای الگوگیری آحاد مردم و اقشار مختلف است.

حجت الاسلام محمد جمشیدی افزود: بر همه ما واجب است تا این ایام را به صورت ارزشمند و در فضای گسترده پاس بداریم و نسبت به شناخت و معرفی ارزش های دنیوی و اخروی حضرت فاطمه(س) و درس های ارزشمند نهفته در آن در همه عرصه ها و ابعاد مختلف اجتماعی و سیاسی، بیش از پیش کوشا باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار اذعان کرد: بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی مذهبی اجتماعی به مناسبت ایام فاطمیه توسط هیئات مذهبی، روحانیون، مداحان اهل بیت(ع) و فعالین فرهنگی اجتماعی برگزار خواهد شد.

بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی مذهبی اجتماعی به مناسبت ایام فاطمیه توسط هیئات مذهبی، روحانیون، مداحان اهل بیت(ع) و فعالین فرهنگی اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در ایام فاطمیه امسال شاهد استقبال و برگزاری مراسم تشییع پیکر ۴ شهید گمنام خواهیم بود، مسلما” فضای شهرستان به معنویت خاصی دست خواهد یافت و مردم عزیز و شهیدپرور شهرستان با برگزاری مراسمات و یادواره شهدای مناطق مختلف از وجود پر خیر و برکت این شهداء والامقام بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=173215
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی،مذهبی و اجتماعی در شهرستان بهار به مناسبت ایام فاطمیه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.