• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
3

بیشتر دستفروشان، ضوابط را کمتر رعایت می کنند/لزوم تعدیل ازدحام ناشی از فعالیت بساط گستران

  • کد خبر : 91851
  • 20 آبان 1399 - 10:14
بیشتر دستفروشان، ضوابط را کمتر رعایت می کنند/لزوم تعدیل ازدحام ناشی از فعالیت بساط گستران

احمد گازرانی گفت: با تعطیل شدن اصناف در ساعت ۱۸، یکی از انتظارات این است که برای دست فروش ها هم فکری اندیشیده شود چون بدون شک بسته شدن پاساژها و از طرفی وجود دستفروش ها در سطح شهر مشکلاتی را به وجود می آورد. احمد گازرانی، دبیر اتاق اصناف استان همدان در گفتگو با […]

احمد گازرانی گفت: با تعطیل شدن اصناف در ساعت ۱۸، یکی از انتظارات این است که برای دست فروش ها هم فکری اندیشیده شود چون بدون شک بسته شدن پاساژها و از طرفی وجود دستفروش ها در سطح شهر مشکلاتی را به وجود می آورد.

احمد گازرانی، دبیر اتاق اصناف استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: طبق مصوبات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام صنوف به جز خواروبار فروشان کسانی که مایحتاج اصلی مردم را می فروشند از ۲۰ آبانماه تا ساعت ۱۸ باز هستند.

وی افزود: یک سری رسته های شغلی مثل آرایشگاه ها، تالار، کافه، چایخانه و قهوه خانه کاملاً تعطیل هستند.

گازرانی گفت: یکی از انتظارات این است که برای دست فروش ها هم فکری اندیشیده شود چون بدون شک بسته شدن پاساژها و از طرفی وجود دستفروش ها در سطح مشکلاتی را به وجود می آورد.

وی با تاکید بر اینکه دست فروشان معمولا کمتر ضوابط را رعایت می کنند، افزود: معمولا ازدحام و شلوغی بین دستفروشان بیشتر از قسمت های دیگر بازار است و حتما نیاز به ساماندهی دارد.

دبیر اتاق اصناف همدان گفت: مطب پزشکان هم در بازه زمانی ۱۸ عصر معمولا بیماران مراجعه می کنند و زمان تعطیل شدن اصناف است و تا حدی تداخل در سطح شهر ایجاد می شود که حتما باید ستاد کرونا این عوامل را در نظر داشته باشد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91851
  • دیدگاه‌ها برای بیشتر دستفروشان، ضوابط را کمتر رعایت می کنند/لزوم تعدیل ازدحام ناشی از فعالیت بساط گستران بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.