• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
استاندار همدان:

بیان پیشرفت‌ها، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

  • کد خبر : 211809
  • 02 اسفند 1402 - 13:23
بیان پیشرفت‌ها، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان قسم خورده سرزمین و مردم ایران همه تلاش خود را می‌کنند تا انسجام مردم را دچار شکست کنند، گفت: در بستر فضای مجازی باید منطبق با داشته‌ها در فضای حقیقی حرکت کنیم و پیشرفت و تعالی کشور را بیان کرده تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» علیرضا قاسمی‌فرزاد در نخستین گردهمایی فعالان رسانه‌ای و مجازی استان همدان با بیان اینکه آنچه که امروز باید به آن توجه داشته باشیم انتخابات است، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند انتخابات را کمرنگ یا محو کنند و این اقدام آن‌ها تصادفی یا اتفاقی نیست.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برنامه هدف‌دار و کاملا منسجم با سناریوهای مختلف دارند تا مردم پای صندوق رأی نروند، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران که مشروعیت را از احکام و مقبولیت را از آرا مردم کسب می‌کند و همین موجب شده تا همواره مورد هجمه دشمنان قرار داشته باشد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده سرزمین و مردم ایران همه تلاش خود را می‌کنند تا انسجام مردم را دچار شکست و گسست کنند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه وظیمه ما در این جنگ تمام عیار مقابله با دشمنان است، تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا دشمنان ما مانع رشد و پیشرفت رقیب خود نشدند و در طول ۴۵ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد بیشترین تهاجمات دشمنان بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کشور ما که پرچم‌دار مبارزه با استکبار است، گفت: به همین دلیل بارها مورد حمله مستکبران قرار گرفتیم؛ با اینکه پنج‌ سال قبل رئیس جمهور آمریکا و جان‌بولتن گفتند ایران انقلاب ۴۰ سالگی را جشن نمی‌گیرد اما به کوی چشم آن‌ها ما ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم.

استاندار همدان ادامه داد: ما انقلاب را بر پایه آرا مردمی بنا کردیم و مردم ما دوستدار نظام و انقلاب هستند و برای تداوم آن تلاش می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه و صاحبان قلم که نفوذ کلام دارند و پل ارتباطی بین اقشار جامعه‌اند باید مردم را نسبت به داشته‌های خود آگاه کنند، افزود: بیان توانمندی‌ها امید را در جامعه بیشتر می‌کند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: در بستر فضای مجازی باید منطبق با داشته‌ها در فضای حقیقی حرکت کنیم، در فضای حقیقی پیشرفت و تعالی کشور مشخص است و بیان آن در فضای مجازی اهمیت دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با اهداف و آرمان‌های الهی گره خورده و نابود شدنی نیست، تصریح کرد: دشمنان سعی بر ایجاد ما امیدی در جامعه دارند اما با کمک اصحاب رسانه و تلاش‌های مسئولین باید مقابل دشمنان ایستادگی کرد و نقطه امید را در ذهن مردم ایجاد کرد تا برخی از مشکلات نیز به زودی حل شوند.

وی با بیان اینکه سیاه‌نمایی برخی موجب می‌شود جامعه دچار دلسردی شود، گفت: نباید در بیان موضوعات اغراق کنیم اما در ابعاد مختلف پیشرفت‌هایی داشته‌ایم که باید از آن‌ها واقع بینانه سخن بگوییم.

قاسمی‌فرزاد با تأکید بر اینکه در استان همدان هیچ فردی نداریم که پوشش خدمات بیمه‌ای نداشته باشد، عنوان کرد: اگر کسی هست که بضاعت ندارد و بیمه نیز ندار دبه ما حتما معرفی کنید.

استاندار همدان به یکی از اقدامات خوب دولت در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر بحث صندوق بیماری‌های خاص مطرح شد که در سال گذشته پنج هزار میلیارد تومان و امسال هفت هزار میلیارد تومان برای پوشش افراد بی بضاعت که بیماری‌های خاص دارند در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در استان همدان قرار دارد بین بیمه سلامت استان و یک مؤسسه خیریه بسته شد تا یک بیمارستان تخصصی بیماران خاص را بدون دریافت هرگونه مبلغی پذیرش کند و بیمار به راحتی خدمات را دریافت کند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه باید شرایط کنونی جامعه و خدمات رفاهی را با شرایط پیش از انقلاب و ۴۵ سال گذشته مقایسه کنیم، افزود: همه پیشرفت‌های پزشکی، علمی و نظامی به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است؛ ما قبل از انقلاب وابسته به سایر کشورها بودیم اما حالا بهترین موشک‌ها و پهپادها را می‌سازیم.

استاندار همدان ادامه داد: در طول ۳۰ ماه خدمت دولت مردمی، همه بدهی دولت‌های قبل پرداخت شده و واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردانده شده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه آب رسانی به همدان، تصریح کرد: این پروژه ۱۷ سال بلاتکلیف بود ولی با تلاش مسئولان در دولت مردمی راه اندازی شد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان اکباتان، چهار خطه کردن پروژه همدان به علیصدر، تکمیل پروژه گردنه اسد آباد، ایجاد روشنایی در گردنه‌ اسدآباد، نهضت ملی مسکن، بازگرداندن صدها رشته قنات و ایجاد امید برای کشاورزان همدانی و واگذاری زمین در بحث جوانی جمعیت از جمله برخی اقدامات خوب در استان همدان است.
استاندار همدان با بیان اینکه در ملایر کلنگ دو شهرک ایمان و امید به مساحت ۵۱۵ هکتار بر زمین زده شد است، گفت: در زمان پهلوی کدام یک از این امکانات وجود داشت؟ هرچه پیشرفت کسب شده است به برکت نظام و باور دولت مردمی برای خدمت رسانی به مردم است.

وی تأکید کرد: اقدامات دولت باید برای مردم گفته شود تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود، البته وظیفه ما و مسؤلین است که با تمام توان به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

قاسمی‌فرزاد به انتخابات یازدهم اسفندماه اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات حق و تکلیف است، مردم حق تعیین سرنوشت خود را دارند و برای آن در انتخابات و پای صندوق‌های رأی شرکت می‌کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه برای انتخاب فرد اصلح باید در کنار تعهد، تخصص، تقوا و تجربه به حسن رفتار کاندیداها توجه کرد، عنوان کرد: نماینده مردم باید قدرت و توان درک درست مسائل را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیاز به تدوین قانون جدید نداریم بلکه نیاز به پالایش قوانین داریم، گفت: نمایندگان مردم و مسئولین باید روح تعاون و همکاری داشته باشند تا آینده کشور همراه با پیشرفت‌ باشد.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211809
  • دیدگاه‌ها برای بیان پیشرفت‌ها، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.