• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

به متخلفان مراکز ورزشی بهار تذکر داده ایم

  • کد خبر : 28150
  • 04 آبان 1398 - 11:10
به متخلفان مراکز ورزشی بهار تذکر داده ایم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار اخذ مبلغ اضافی از سوی مسئولین استخر بهار را تخلف دانست و گفت: قبلا چندین بار به مسئولین تذکر داده ایم. به گزارش خبرنگار عصر همدان، انتشار مصوبه اداره کل ورزش و جوانان در خصوص قیمت بلیط های استخر شهرستان ها در سال ۹۸ و تناقض آن با […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار اخذ مبلغ اضافی از سوی مسئولین استخر بهار را تخلف دانست و گفت: قبلا چندین بار به مسئولین تذکر داده ایم.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، انتشار مصوبه اداره کل ورزش و جوانان در خصوص قیمت بلیط های استخر شهرستان ها در سال ۹۸ و تناقض آن با قیمت واقعی باعث ایجاد ابهاماتی برای شهروندان شده است.

در این خصوص گفتگویی با جمال لطیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار داشتیم. وی در این باره گفت: از زمانی که مسئولیت این اداره را عهده دار شدم متوجه این تناقض شده و به مسئول استخر بهار چندین بار تذکر دادم اما وی ترتیب اثری نداد.

لطیفی ادامه داد: قیمت مصوب برای استفاده ۹۰ دقیقه از استخر بهار ۵۵۰۰ تومان می باشد و دریافت و پرداخت مبلعی بیش از این خلاف قانون است و مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با مراجعه یا تماس با تعزیرات می توانند شکایت کنند.

لطیفی با اشاره به رسالت خبررسانی عمومی خود و خبرنگاران در این زمینه گفت: کار ما کاملاًً قانونی است و مردم باید از حق و حقوق خود مطلع باشند و وظیفه ما اطلاع رسانی در این مورد است تا مردم مورد سوء استفاده قرار نگیرند. مردم نیز باید از حق خود دفاع کرده مطالبه گر باشند و نگذارند حقی از آنان ضایع شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=28150
  • دیدگاه‌ها برای به متخلفان مراکز ورزشی بهار تذکر داده ایم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.