• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2

بهمن‌ماه؛ آخرین فرصت دریافت کارت ملی هوشمند/۱۰ درصد اسدآبادی‌ها کارت ملی هوشمند ندارند

  • کد خبر : 99731
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
بهمن‌ماه؛ آخرین فرصت دریافت کارت ملی هوشمند/۱۰ درصد اسدآبادی‌ها کارت ملی هوشمند ندارند

نادر ابراهیمی با بیان اینکه ۹۰ درصد مردم شهرستان اسدآباد کارت ملی هوشمند دارند، گفت: تا بهمن ماه فرصت ثبت‌نام برای دریافت این کارت وجود دارد. نادر ابراهیمی، رئیس ثبت‌احوال شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از ثبت نام و دریافت مکارت ملی هوشمند بیش از ۹۰ درصد مردم این شهرستان، اظهار کرد: […]

نادر ابراهیمی با بیان اینکه ۹۰ درصد مردم شهرستان اسدآباد کارت ملی هوشمند دارند، گفت: تا بهمن ماه فرصت ثبت‌نام برای دریافت این کارت وجود دارد.

نادر ابراهیمی، رئیس ثبت‌احوال شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از ثبت نام و دریافت مکارت ملی هوشمند بیش از ۹۰ درصد مردم این شهرستان، اظهار کرد: طبق قانون و مقررات، بانک ها و ادارات به کسانی که کارت ملی هوشمند ندارند، هیچگونه خدماتی ارائه نخواهند داد.

وی با اشاره به فرصت یک ماهه دیگر برای ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند، گفت: شهروندانی که تا کنون به هر دلیلی که موفق به ثبت نام نشده اند تا پایان بهمن امسال فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس ثبت‌احوال شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه بعداز بهمن ماه سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند غیر فعالی می‌شود، تأکید کرد: درخواست متقاضیانی که بعد از پایان بهمن ماه مراجعه کنند، هیچگونه ترتیب اثری نسبت به ثبت نام داده نخواهد شد.

وی آدرس ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند در اسدآباد را خیابان امام، بالاتر از مسجد امام سجاد(ع)، دفتر پیشخوان به نام خانم وندایی خواند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99731
  • دیدگاه‌ها برای بهمن‌ماه؛ آخرین فرصت دریافت کارت ملی هوشمند/۱۰ درصد اسدآبادی‌ها کارت ملی هوشمند ندارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.