• امروز : یکشنبه, ۲۲ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 13 October - 2024
2

بهره برادری از یک واحد بسته بندی گوشت مرغ یک دامداری پرورش گوسفند همزمان با دهه فجر

  • کد خبر : 102250
  • 15 بهمن 1399 - 10:16
بهره برادری از یک واحد بسته بندی گوشت مرغ یک دامداری پرورش گوسفند همزمان با دهه فجر

منصور رضوانی جلال گفت: در سومین روز از دهه فجر یک واحد بسته بندی گوشت مرغ و یک دامداری پرورش گوسفند داشتی با ۴۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برادری رسید. به گزارش عصر همدان؛ منصور رضوانی جلال، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در سومین روز از دهه فجر یک واحد بسته بندی گوشت مرغ […]

منصور رضوانی جلال گفت: در سومین روز از دهه فجر یک واحد بسته بندی گوشت مرغ و یک دامداری پرورش گوسفند داشتی با ۴۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برادری رسید.

به گزارش عصر همدان؛ منصور رضوانی جلال، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در سومین روز از دهه فجر یک واحد بسته بندی گوشت مرغ و یک دامداری پرورش گوسفند داشتی با ۴۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برادری رسید.

رضوانی جلال با بیان اینکه برای ایجاد این مرکز دامداری ۱۲  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است گفت: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به این واحد دامداری پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اظهارکرد: در واحد پرورش گوسفند داشتی روستای آبشینه ۱۵۹ راس دام سبک پرورش داده می‌شود و برای ۳ نفر در این واحد اشتغال ایجاد شده است.

وی در خصوص واحد پرورش گوسفند داشتی توضیح داد: گوسفند داشتی در آغول و فضای سربسته و مسقف نگهداری می شود و در طول سال امکان پرواربندی بره وجود دارد اما بره های پرواری در فضای بازنگهداری می شوند و تنها در شش ماه از سال و در فصل گرم امکان پرورش و نگهداری آن وجود دارد.

رضوانی جلال با بیان اینکه شرکت مرغ ثابت با ۲۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری در روستای گنبد با ایجاد  و برای ۷ نفر اشتغال ایجاد کرده است.ظرفیت بسته بندی هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ را دارد.

وی در آخراز کلنگ زنی گاوداری شیری هم در روستای قزلحصار فامنین خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این طرح با پیش بینی ۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری امروز آغاز می‌شود.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102250
  • دیدگاه‌ها برای بهره برادری از یک واحد بسته بندی گوشت مرغ یک دامداری پرورش گوسفند همزمان با دهه فجر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.