• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
5

بهره‌برادری از ۳ مدرسه شهری و روستایی در اسدآباد/ آغاز فعالیت درمانگاهی که نمایشی افتتاح شده بود

  • کد خبر : 176621
  • 11 بهمن 1401 - 8:39
بهره‌برادری از ۳ مدرسه شهری و روستایی در اسدآباد/ آغاز فعالیت درمانگاهی که نمایشی افتتاح شده بود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر امسال در حوزه آموزش و پرورش اسدآباد ۳ پروژه شامل مدارس سعیدی شهر اسدآباد، روستاهای قاضی‌مردان و مأوا قابل بهره‌برادری است، گفت: درمانگاهی که در سال‌های گذشته به صورت نمایشی افتتاح شده و هیچگونه فعالیتی نداشت، رسمآ کار خود را آغاز […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر امسال در حوزه آموزش و پرورش اسدآباد ۳ پروژه شامل مدارس سعیدی شهر اسدآباد، روستاهای قاضی‌مردان و مأوا قابل بهره‌برادری است، گفت: درمانگاهی که در سال‌های گذشته به صورت نمایشی افتتاح شده و هیچگونه فعالیتی نداشت، رسمآ کار خود را آغاز خواهد کرد.

سجاد محمدی‌شمیم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از بهره‌برادری سه پروژه مدرسه‌سازی در ایام مبارک چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها مدرسه ۱۴ کلاسه شهید سعیدی شهر اسدآباد که با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برادری می‌رسد.

وی گفت: در این مدرسه که دارای ۱۴ کلاس درسی است، تجهیزات کامل از میز و نیکمت، تجهیزات آزمایشگاهی، کیت های علمی، رایانه، دستگاه کپی، وایت برد برای تمامی کلاسها، ویدئو پروژکتور فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد پروژه مدرسه روستای قاضی مردان را از دیگر پروژه های قابل افتتاح امسال در دهه فجر خواند و افزود: این مدرسه یک کلاسه است و با اعتبار حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان‌ با تجهیزات کامل مدرسه ای به بهره‌برادری خواهد رسید.

وی گفت: دبستان ۲ کلاس روستای مأوا نیز که با صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان ساخته شده ، همراه با تجهیزات کامل در دهه فجر امسال به بهره‌برادری می‌رسد.

محمدی‌شمیم با اشاره به اینکه متاسفانه در سالهای گذشته درمانگاه فرهنگیان در یک کار سیاسی به صورت نمایشی افتتاح شده و هیچگونه فعالیتی نداشت، خاطرنشان کرد: امسال این درمانگاه در دهه فجر فعالیت رسمی خود را اغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176621
  • دیدگاه‌ها برای بهره‌برادری از ۳ مدرسه شهری و روستایی در اسدآباد/ آغاز فعالیت درمانگاهی که نمایشی افتتاح شده بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.