• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
4
دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر استان همدان تاکید کرد:

بسترسازی ستاد امر به معروف برای مطالبه‌گر

  • کد خبر : 219832
  • 18 تیر 1403 - 12:59
بسترسازی ستاد امر به معروف برای مطالبه‌گر
دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر استان همدان گفت: ما اقامه‌گران امربه به معروف نیستیم، ستاد امر به معروف بعنوان وصل کننده و بسترسازی برای شخص مطالبه‌گر در جریان مطالبه خود خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ میثم صابریون روز دوشنبه ۱۸ تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اعلام و ابلاغی امسال، شعار دهه محرم امسال نهضت حسینی و گفتمان زینبی است که بر این اساس یک روز شماری هم متناسب با روزهای ایام هفته، احیاء و به آن پرداخته شده است.

وی به انجام ۸۰۵ عنوان برنامه در سطح استان در این راستا اشاره کرد و افزود: در این حوزه کارهای بی‌شماری انجام شده، هماهنگی و تمهیدات مقدمات برای حضور مدیران سطح ادارات و به جهت همصدایی، همزبانی و گفتمان مشترک در اجرای برنامه و جمع‌بندی لازم، ۳۲ جلسه در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر استان همدان در خصوص گشت ارشاد مدیران، با بیان اینکه رویکرد ما بخش دوم امر به معروف یعنی امر به معروف مردم به دولت است، عنوان کرد: از بین ۱۲۴ دستگاهی که ۸۸ دستگاه شورای امر به معروف دارند، تنها در سال ۱۴۰۲، حدود ۱۵ مدیر را به ستاد امر به معروف نهی از منکر استان دعوت کرده‌ایم.

صابریون ادامه داد: برای انجام این کار، برگزاری جلساتی را به صورت هفتگی و مستمر داشته که در آن بعضی اوقات پذیرای مدیران هستیم که گاهاً عضویت مدیر معاونت اجتماعی و حضور دستگاه‌های حاکمیتی ستاد بعنوان دبیر این قرارگاه در آنجا حضور دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف تعداد پرونده‌های تشکیل و پیگیری شده در محاکم قضایی ۵۵ پرونده بوده، اضافه کرد: تعداد مشاوره‌های حقوقی نیز ۱۲۱ مورد حضوری بوده که به صورت رایگان، ۳۴ مورد تلفنی هم داشته‌ایم.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر استان همدان با اعلام کسب رتبه برتر کشور در حوزه حمایت، عنوان کرد: در حال حاضر اگر کسی در شهرستان همدان، اقامه معروفی را انجام دهد، به محض ثبت این رخداد در سامانه انتظامی بنده حداکثر زمانی که این کار را کنترل کنم کمتر از دو ساعت است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219832
  • دیدگاه‌ها برای بسترسازی ستاد امر به معروف برای مطالبه‌گر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.