• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

بزرگترین پرچم دار جهاد تبیین خون شهید است

  • کد خبر : 200688
  • 19 مهر 1402 - 23:01
بزرگترین پرچم دار جهاد تبیین خون شهید است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین پرچم دار جهاد تبیین خون، پیام شهید و شاگردی مکتب شهادت است.

به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی  امشب در دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان اظهار کرد: این مجالس برای آن است از شهدا کسب حیات کنیم نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: شهید فقط زنده نیست، شهید حیات بخش است و ما آمده‌ایم تا از آنها کسب حیات کنیم.

وی با بیان اینکه شهادت بزرگترین و عالی ترین پاداش و هدیه الهی است که خدا به بندگان برگزیده و ممتازش می‌‌دهد، عنوان کرد: شهادت مزد جهاد است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تصریح کرد: شهید یعنی کسی که حیات دنیوی خود را داد خدا به او حیات طیبه داد،حیاتی که فنا و آلودگی نداشته و انسان را به جوار الهی می‌برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه شهید به هدف خلقت رسید که همان عند ربهم یرزقون است، ادامه داد: خدا از شهید پیام آورد و منطق شهادت در قرآن منطق شادی، پیروزی و به مقصد رسیدن است.

وی اذعان داشت: شهید بشارت دهنده است و به ما جا مانده‌ها می‌گوید اگر با خدا باشید، هیچ نگرانی نسبت به آینده نداشته باشید.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بیان کرد: شب چهارم به مجلس عبادت، بصیرت، میثاق و وفاداری آمده‌ایم تا این پیام را بشنویم و از شهیدان کسب حیات کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بزرگترین پرچم دار جهاد تبیین خون و پیام شهید و شاگردی مکتب شهادت است.

وی با اشاره به منطق شهید، منطق سیدالشهدا علیه‌السلام است، ادامه داد: شهید می‌گوید من برای اینکه دین خدا آسیب نبیند از همه چیز می‌گذرم، منطق شهید، منطق سیدالشهدا(ع)، پیروزی، هیهات و جوان فلسطینی است که با مظلومیت و با اقتدار ایستاده تا رژیم اشغالگر را نابود کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تاکید کرد: با برگزاری این جلسات می‌خواهیم خود را به جایی برسانیم. نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: ما با تمام وجود و اخلاص به این ۸۰۰۰ شهید استان عرض کنیم، شما گام بزرگ را برداشتید و چهله انقلاب را به پیروزی رساندید، برای ماهم دعا کنید تا وارثان خوبی برای شما باشیم.

وی با اشاره به اینکه  پیام و مطالبه  شهید استقامت در صراط مستقیم است، عنوان کرد:  ما نیز مظلومیت وفشارها را تحمل می‌کنیم اما این انقلاب را که وثیقه الهی برای ظهور است را حفظ می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تاکید کرد: ما اهل انقلاب اسلامی هستیم، همه سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و همه عالم را آماده ظهور می‌کنیم و در این راه پیشتاز همه شهدا بوده و پشت آنها نیز خانواده‌‌هایشان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به خانواده، همسنگری و همراهی همسران و خانواده‌های شهدا، افزود:  همراهی خانواده‌های شهدا بود که شهیدان بزرگی چون چیت‌سازیان، همدانی و … را به میدان‌ مبارزه راهی کرد و اگر آنها نبودند شاید به این توفیقات دست نمی‌یافتند.

وی در پایان با اشاره به ۲۷۰۷ شهید بسیجی در استان، افزود: در سه شب گذشته کنگره بیشتر به شهدای شاخص پرداخته شد، من شهید همدانی را از جهاتی بالاتر از همرزمانش می‌دیدم اما اگر شهید همدانی فرمانده خوبی بود این فرماندهی به برکت حضور نوجوانان، جوانان و اقشار بسیجی بود که به پیروزی‌هایی دست یافت.

 

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200688
  • دیدگاه‌ها برای بزرگترین پرچم دار جهاد تبیین خون شهید است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.