• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

برگزاری ۱۷۳۲ برنامه فرهنگی مرتبط با کتابخوانی در ملایر/ برنامه ریزی ۲۰۰ برنامه در هفته کتاب

  • کد خبر : 170151
  • 21 آبان 1401 - 10:15
برگزاری ۱۷۳۲ برنامه فرهنگی مرتبط با کتابخوانی در ملایر/ برنامه ریزی  ۲۰۰ برنامه در هفته کتاب

مهدی آخشیک گفت: با توجه به فرا رسیدن سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اجرای ۲۰۰ برنامه شامل ۲۰ برنامه شهرستانی و ۱۸۰ برنامه در سطح کتابخانه های شهرستان در هفته کتاب برنامه ریزی شده است. به گزارش عصر همدان؛ مهدی آخشیک رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر با اشاره به برنامه ریزی […]

مهدی آخشیک گفت: با توجه به فرا رسیدن سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اجرای ۲۰۰ برنامه شامل ۲۰ برنامه شهرستانی و ۱۸۰ برنامه در سطح کتابخانه های شهرستان در هفته کتاب برنامه ریزی شده است.
به گزارش عصر همدان؛ مهدی آخشیک رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای هفته کتاب در ملایر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اجرای ۲۰۰ برنامه شامل ۲۰ برنامه شهرستانی و ۱۸۰ برنامه در سطح کتابخانه های شهرستان در هفته کتاب برنامه ریزی شده است.
وی افزود: سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی از ۲۱ تا ۲۷ آبانماه با شعار “ما همانیم که میخوانیم” برگزار می شود و  تدارک برنامه های متنوعی در ملایر انجام شده است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر  با اشاره به  برگزاری جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر  بیان کرد: در این جلسه به بحث و بررسی بهره برادری از اجرای ماده ۱۷۲ قانون مالیاتهای مستقیم (معافیت مالیاتی)با عنایت به قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه های عمومی کشور پرداخته شد.
وی به عملکرد اداره کتابخانه های ملایر اشاره و تصریح کرد: در یکسال گذشته بیش از هزار ۷۳۲ برنامه  متنوع فرهنگی   در ملایر اجرا شده است.
آخشیک افزود: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی در جهت افزایش سرانه زبربنایی از دیگر اقدامات انجام شده در یک سال گذشته بوده است که سبب سیر صعودی شاخص عضویت و منابع، توسعه دسترسی مخاطب به پایگاه های اطلاعاتی رایگان فارسی و خارجی  شده است.
وی به برگزاری جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر نیز اشاره و تصریح کرد: این جلسه و به جهت تبیین و بصیرت افزایی کارکنان و کتابداران شهرستان و تحلیل و بررسی وقایع اخیر کشور  برگزار شد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر  افزود: در این جلسه ضمن بررسی و تحلیل علل و عوامل ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور ، سه عنوان کتاب جهت بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم  معرفی شد.
وی بیان کرد:  در این نشست سه کتاب طرح کلی اندیشه های اسلامی در قرآن،  انسان ۲۵۰ ساله و  الغدیر  با توجه به ضرورت شناخت مفاهیم عمیق در جهت تفسیر وقایع و رخدادها مطالعه این کتابها توصیه شد.
انتهای پیام/گ
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170151
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری ۱۷۳۲ برنامه فرهنگی مرتبط با کتابخوانی در ملایر/ برنامه ریزی ۲۰۰ برنامه در هفته کتاب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.