• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4

برگزاری یادواره شهدای اطلاعات سپاه نهاوند

  • کد خبر : 210237
  • 09 بهمن 1402 - 13:37
برگزاری یادواره شهدای اطلاعات سپاه نهاوند
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید حسن باقری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، همزمان با سالروز شهادت سرلشگر پاسدار شهید حسن باقری و روز اطلاعات عملیات در سپاه، یادواره شهدای اطلاعات سپاه ناحیه نهاوند با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ، جامعه اطلاعاتی شهرستان و جمعی از خانواده معظم شهدای اطلاعات در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند نیز در مراسم یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه ناحیه نهاوند گفت: با وجود همه دشمنی‌ها و مشکلاتی که دشمنان انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها برای کشور ایجاد کرده اند ولی به برکت مجاهدت فرزندان این مرز و بوم امروز ایران اسلامی مقتدر و عزتمند است.

وی اظهار داشت: نقش مردم در جلوگیری از اجرای نقشه‌های دشمنان بی بدیل و بسیار مهم است و مسئولیت‌پذیری مردم در کنار تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) باعث ایجاد امنیت در‌ کشور شده است.

امام جمعه نهاوند افزود: حضور مردم در صحنه‌ها همواره نجات بخش کشور بوده و باید بدانیم دشمنان خیر و پیشرفت ما را نمی‌خواهند و همواره باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما تحقق جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب است و باید پیشرفت‌ها و واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنیم تا آنها امیدوار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی بیان کرد: در بحث انتخابات همه باید در راستای جهاد تبیین و ناامید کردن دشمنان، مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

وی در پایان گفت: این حضور خنثی‌کننده نقشه های دشمنان و موجب وحدت و انسجام کشور است.

علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در مراسم یادواره شهدای گرانقدر اطلاعات سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز سالروز شهادت نابغه دفاع مقدس سرلشگر شهید حسن باقری است که به عنوان روز اطلاعات عملیات در سپاه نام‌گذاری شده است.

وی اظهار داشت: در سال‌های دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از طرف رزمندگان اطلاعات و عملیات در جبهه‌ها انجام شد.

مختاری افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اطلاعات و عملیات ضربه‌های جبران ناپذیری به دشمن زدند و تاثیر‌گذاری زیادی داشتند.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: در عملیات‌های کربلای پنج و والفجر هشت نقش رزمندگان شجاع اطلاعات و عملیات بسیار چشمگیر بود.

وی بیان کرد: امروز نیز سازمان اطلاعات سپاه به عنوان چشم همیشه بیدار ملت در کنار دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی نقش بی بدیلی در تأمین امنیت کشور دارد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امنیت امروز ما مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنامی است که شبانه روز در حال تلاش هستند.

وی بیان کرد: در نهاوند اتحاد و همدلی خوبی در بین جامعه اطلاعاتی شهرستان وجود دارد که در این بین نقش، مسئولیت‌پذیری و همکاری مردم نیز بسیار اثرگذار و مهم است.

در ادامه این مراسم، چند نفر از پیشکسوتان جامعه اطلاعاتی به بیان خاطراتی از سالهای حضور و خدمت مجاهدانه در نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پرداختند.

شهرستان نهاوند ۷ شهید گرانقدر را در دوران دفاع مقدس و در دفاع از امنیت‌کشور تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای خبر/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210237
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره شهدای اطلاعات سپاه نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.