• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور قدس و هولوکاست در همدان

  • کد خبر : 12378
  • 08 مرداد 1398 - 22:50
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور قدس و هولوکاست در همدان

مدیر روابط عمومی حوزه هنری همدان گفت: نمایشگاه کاریکاتور قدس و هولوکاست دوشنبه ۱۴ مرداد ماه در نگارخانه فرهنگسرای عین‌‌القضات همدان افتتاح می شود.   به گزارش عصر همدان ، مسعود فلاح در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این برنامه به همت واحد تجسمی حوزه هنری همدان و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری، ورزشی شهرداری […]

مدیر روابط عمومی حوزه هنری همدان گفت: نمایشگاه کاریکاتور قدس و هولوکاست دوشنبه ۱۴ مرداد ماه در نگارخانه فرهنگسرای عین‌‌القضات همدان افتتاح می شود.

 

به گزارش عصر همدان ، مسعود فلاح در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این برنامه به همت واحد تجسمی حوزه هنری همدان و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری، ورزشی شهرداری برگزار می شود گفت:  از آنجایی که زبان کاریکاتور ابزاری مهم، قدرتمند و جهانی در نقد و آگاهی بخشی‌های سیاسی و فرهنگی است، حوزه هنری همدان در همین راستا اقدام به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور قدس و هولوکاست کرده است.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری همدان با بیان اینکه همدان دارای کاریکاتوریست های قوی و کارآمدی است افزود: برای تقویت این ظرفیت در استان همدان کارگاه یکروزه کارگاه تخصصی کاریکاتور با تدریس هادی اسدی و محمود نظری در روز افتتاحیه در سالن کنفرانس مجموعه عین القضات برگزار خواهد شد.

وی تعدادکاریکاتورهای این نمایشگاه را ۹۰ عدد عنوان کرد و گفت: در بخش هولوکاست این نمایشگاه، منتخب آثار ۴۰۰ کاریکاتوریست از ۵۰ کشور دنیا حضور دارد و به همت واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی این آثار در سراسر ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه هولوکاست و قدس از مورخ ۱۴ الی ۲۲ مردادماه از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای عین  القضات همدان میزبان علاقمندان است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=12378
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور قدس و هولوکاست در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.