• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در همدان

  • کد خبر : 36394
  • 18 آذر 1398 - 12:11
برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان  از برگزاری  شانزدهمین نمایشگاه دست بافته های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان خبر داد. حمید گلی پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: شانزدهمین نمایشگاه دست بافته های سنتی، تابلو فرش، گلیم […]

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان  از برگزاری  شانزدهمین نمایشگاه دست بافته های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان خبر داد.

حمید گلی پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: شانزدهمین نمایشگاه دست بافته های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرکت بیشتر استان های کشور در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه تعداد ۶۱ واحد از شهرها و استان های همدان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد، اصفهان، آذربایجان غربی، نائین، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، گلستان، سنقر و مرکزی محصولات خود را در فضایی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی عنوان کرد: محصولات این شرکت کنندگان شامل انواع فرش دستباف اردکان، یزد و کاشمر، انواع فرش و تابلو فرش ابریشم قم، فرش های نفیس تبریز، فرش افشار و بیجار، فرش اصفهان و نائین، گزل بافت قشقایی، انواع فرشهای چله ابریشم و کرک و گل ابریشم، فرش های گیاهی سنندج، انواع گلیم و گبه، انواع فرش های بختیاری و دیلمه، اراک، ساروق و جیریا می شود که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره ی وسیعی را شامل می شود.

گلی پور با تاکید بر حضور پر رنگ همدانی ها در نمایشگاه فرش افزود: مراسم افتتاح این نمایشگاه در روز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه، ساعت ۱۶ و با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه ۱۵ تا ۲۱ و در روز جمعه به صورت یکسره ۱۰ تا ۲۱ می باشد.

انتهای پیام/ آ.د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=36394
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.