• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان خبر داد:

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۸۰ نقطه استان همدان

  • کد خبر : 210310
  • 11 بهمن 1402 - 12:04
برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۸۰ نقطه استان همدان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه هر چه قدر هم تلاش‌کنیم برای انقلاب کاری نکرده‌ایم، گفت: ارزش تمام زحمات همه ما به اندازه یک قطره خون شهدا نیست، پس سعی کنیم در انجام کارها با انگیزه قدم برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ حجت الاسلام سید حسن فاضلیان امروز در سومین جلسه ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه از انجام کارها در راستای انقلاب اسلامی خسته نشویم، عنوان کرد: برای انجام کارها انگیزه داشته باشیم و با عشق کار کرده و دلی به میدان بیائیم.

وی افزود: بنده در قبال کارهای خود از جمهوری اسلامی حقوق نگرفته، چون کارمند نیستم. بنابراین حقوقی را بابت انجام کارهای خود دریافت نمی‌کنم، ولی همه وجودم را مدیون شهدا و انقلاب می‌دانم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر اینکه هر چه قدر هم تلاش‌کنیم برای انقلاب کاری نکرده‌ایم، بیان کرد: ارزش تمام زحمات همه ما به اندازه یک قطره خون شهدا نیست. پس سعی کنیم در انجام کارها با انگیزه قدم برداشته و
این گزارشات را واقعاً عملیاتی کنید.

حجت الاسلام فاضلیان در ادامه اظهار کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال ساعت ۹ صبح از امام زاده عبدالله شروع شده و از پل شهید صوفی و آرامگاه بوعلی سینا عبور کرده و در نهایت در میدان امام خمینی(ره)، تجمع خواهیم داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع میدان امام خمینی (ره) در روز ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: در استان حدوداً در ۸۰ نقطه راهپیمائی داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با گلایه از کمیته‌هایی که امروز در جلسه شرکت نکرده بودند، گفت: شرکت نکردن برخی از کمیته‌ها در جلسات به غیر از کسانی که عذر موجه دارند، با ایمان و اعتقاد به خدا مغایرت دارد.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: ۱۲۰۰۰ کل برنامه‌های استان در تمام دستگاه‌ها برای دهه فجر است، که از این تعداد ۱۶۵ برنامه، از برنامه‌‌های شاخص بوده، ستاد دهه فجر در ۱۰ شهرستان تشکیل شده و کارهای خود را از امروز انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: خوش بحال آنهایی که آنچه که می‌گویند عمل می‌کنند و بدا به حال کسانی که به وعده خود عمل نمی‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با خطاب دادن مدیر کل آموزش و پرورش مبنی بر اهمیت دادن به دانش آموزان، عنوان کرد: دانش آموزان ما عمده مردم ما هستند، یک نکته، بحث واسپاری کار به خود دانش‌آموزان بوده که با این کار دانش آموزان به میدان می‌آیند.

حجت الاسلام فاضلیان در پایان با بیان اینکه تلفیق دانش آموزان با خانواده‌هایشان و حضور آنها در راهپیمائی روز ۲۲ بهمن و این عمل مقدمه‌ای برای حضور آنها در انتخابات است، عنوان کرد: چرا که انجام این کارها حاوی یک پیام است و صرف یک تشریفات محض نبوده، ما باید پیام بین‌المللی خود را صادر کنیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210310
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۸۰ نقطه استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.