• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2

برگزاری دومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی

  • کد خبر : 182929
  • 10 اردیبهشت 1402 - 12:13
برگزاری دومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی

جلسه کمیته امنیتی و انتظامی عفاف و حجاب به ریاست مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان، با حضور منتخبین اصناف و بازار همدان و مسئولان مرتبط برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان در این جلسه با قدردانی از همکاری نیروی انتظامی و اتاق اصناف در اجرای قانون عفاف […]

جلسه کمیته امنیتی و انتظامی عفاف و حجاب به ریاست مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان، با حضور منتخبین اصناف و بازار همدان و مسئولان مرتبط برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان در این جلسه با قدردانی از همکاری نیروی انتظامی و اتاق اصناف در اجرای قانون عفاف و حجاب اظهار داشت: طرح نظارت بر واحدهای صنفی به ویژه مراکز خرید در حال اجرا است.

احمد شانیان به موضوع امر به معروف و ترغیب مراجعین به واحدهای صنفی تاکید کرد و افزود: حضور افراد خوش بیان برای دعوت مشتریان به رعایت حجاب در مراکز خرید می تواند اقدام موثری باشد.

مدیرکل صمت همدان در ادامه از اجرای هماهنگی های لازم درخصوص برپایی جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: این رویداد همزمان با هفته عفاف و حجاب در ۲۱ تیرماه سال جاری برگزار می شود و همچنین نمایشگاه عفاف و حجاب را در پاییز امسال به میزبانی شهرستان ملایر دایر خواهیم کرد.

شانیان یادآوری کرد: مکان و دیگر جزئیات این رویداد در جلسات آتی تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ نخستین دوره جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در سال گذشته به همت اداره کل صنعت معدن و تجارت استان همدان در هتل کتیبه برگزار و مورد استقبال مردم واقع شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182929
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری دومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.