• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
2

برگزاری جنگ شادی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم در نهاوند

  • کد خبر : 183053
  • 12 اردیبهشت 1402 - 9:13
برگزاری جنگ شادی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم در نهاوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: برای ایجاد محیطی شاد برای خانواده‌ها و با هدف گرامیداشت مقام معلم مراسم جنگ شادی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود. به گزارش عصرهمدان، امیر بجیرایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: برنامه‌های بسیار شاد و متنوعی در این جنگ شادی اجرا می‌شود که شامل اجرای نمایش تئاتر، طنز […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: برای ایجاد محیطی شاد برای خانواده‌ها و با هدف گرامیداشت مقام معلم مراسم جنگ شادی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش عصرهمدان، امیر بجیرایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: برنامه‌های بسیار شاد و متنوعی در این جنگ شادی اجرا می‌شود که شامل اجرای نمایش تئاتر، طنز موزیکال و اجرای موسیقی محلی است.

وی افزود: هدف از برگزاری جشن و جنگ شادی در هفته گرامیداشت مقام معلم ایجاد شور و نشاط در جامعه به‌ خصوص خانواده‌ها و قدردانی از معلمان است تا بتوانند با استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری ساعات خوشی را در کنار خانواده بگذرانند.

بحیرایی اظهار داشت: جنگ شادی در این ایام با حضور فعال هنرمندان برگزار می‌شود و امید است هنرمندان انجمن نمایش و موسیقی شهرستان بتوانند فضای شادی و نشاط را در این ایام مبارک برای شهروندان فراهم نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: اجرای نمایش تئاتر کمدی موزیکال تحت عنوان “کلاغ رو سیاه ” توسط هنرمندان تئاتر شهرستان به کارگردانی آقای صحبت الله روشنفکر و نویسندگی آقای حجت چهاردولی و با بازی هنرمندان نهاوندی است.

وی ادامه داد: این نمایش به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین مباحث مربوط به خانواده، جمعیت، اهمیت فرزند آوری و جوانی جمعیت با زبانی طنز می‌پردازد.

بحیرایی بیان کرد: در این جنگ شادی به سرپرستی آقای محمد سیاوشی، آقایان سلمان قیاسوند و آقای وحید کیانی به اجرای موسیقی می پردازند.

وی اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان روزانه و در سانس‌های مختلف دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برای دیدن این برنامه شاد و متنوع به محل اجرا مراجعه می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در پایان گفت: این جنگ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در ۳ نوبت روزانه که سانس های ساعت ۹ و ۱۰ و ۱۱ ویژه دانش آموزان و در روزهای ۱۳ و ۱۴ ساعت ۱۸ ( ویژه عموم مردم) در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) آماده حضور علاقمندان و هنر دوستان است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183053
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری جنگ شادی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.