• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
2

برگزاری جشن پاراالمپیک در همدان

  • کد خبر : 31674
  • 22 آبان 1398 - 12:11
برگزاری جشن پاراالمپیک در همدان

دبیر هیات جانبازان و معلولین از برگزاری جشن بزرگ پارالمپیک با حضور ورزشکاران در همدان خبر داد.   سیما حجت، دیبر هیات جانبازان و معلولین همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان ؛ از برگزاری جشنی به مناسبت هفته پاراالمپیک خبر داد و گفت: جشن بزرگی برای خانواده پارالمپیک همدان در سالن الغدیر واقع در […]

دبیر هیات جانبازان و معلولین از برگزاری جشن بزرگ پارالمپیک با حضور ورزشکاران در همدان خبر داد.

 

سیما حجت، دیبر هیات جانبازان و معلولین همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان ؛ از برگزاری جشنی به مناسبت هفته پاراالمپیک خبر داد و گفت: جشن بزرگی برای خانواده پارالمپیک همدان در سالن الغدیر واقع در ششصد دستگاه برگزار شد .

وی ادامه داد: خانواده بزرگ و فعال پارالمپیک در استان همدان در تمام میادین و سکوهای ورزشی در خشیده اند و امیدواریم با حمایت بیشتر و سازماندهی بهتر شاهد رشد و شکوفایی آنها در تمام رشته ها باشیم.

دیبر هیات جانبازان و معلولین گفت: خانواده بزرگ ورزش استان و بنیاد شهید و شورای شهر و مدارس استثنایی و استاندارد ی و هیات های ورزشی نابینایان و ناشنوایان و بیماران خاص در این مراسم حضور داشتند.

وی با اشاره به حضور ۳۰۰ نفر از ورزشکاران در این مراسم افزود: حضور مسئولین و ورزشکاران دراین برنامه ها باعث دلگرمی و بالا بردن روحیه ورزشکار است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=31674
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن پاراالمپیک در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.