• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

برگزاری تور عکاسی نیم روزه در همدان

  • کد خبر : 162775
  • 30 مرداد 1401 - 13:41
برگزاری تور عکاسی نیم روزه در همدان

در آستانه روز همدان، ابن سینا و روز پزشک، و با هدف بزرگداشت روز جهانی عکاسی، تور نیم روزه عکاسی با حضور جمع کثیری از عکاسان همدانی برگزار شد . به گزارش عصرهمدان به نقل از دبیرخانه کنگره  “همدان، مرکز جهانی طب سینایی”؛ تور عکاسی به همراه بازدید رایگان از اماکن عمومی، با همت دبیرخانه […]

در آستانه روز همدان، ابن سینا و روز پزشک، و با هدف بزرگداشت روز جهانی عکاسی، تور نیم روزه عکاسی با حضور جمع کثیری از عکاسان همدانی برگزار شد .

به گزارش عصرهمدان به نقل از دبیرخانه کنگره  “همدان، مرکز جهانی طب سینایی”؛ تور عکاسی به همراه بازدید رایگان از اماکن عمومی، با همت دبیرخانه کنگره  “همدان، مرکز جهانی طب سینایی” و در راستای رسالت این دبیرخانه برگزار شد. اجتماع یکپارچه عکاسان، با حضور تنی چند از مقامات شهرستانی، استانی و کشوری مزین شد. در این رویداد حمیدرضا حاج بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، سید مسعود حسینی شهردار همدان، شانیان رئیس صتعت و معدن، مسعود ویژه رئیس سازمان فرهنگ و ارشاد، سرکار خانم گودرزی مدیر سازمان اسناد ملی و خانم زارعی مدیر نهاد کتابخانه های عمومی حضور داشتند.

عصر دیروز در مراسم بزرگداشتی که در اماکن تاریخی سطح شهر برگزار شد از عکاسان هنری و خبری که به رغم روز کاری پر تراکم و پیش از آغاز روز همدان، ابن سینا و روز پزشک، دعوت دبیرخانه کنگره  “همدان، مرکز جهانی طب سینایی” را برای حضور در این جمع پذیرا شده بودند، قدردانی شد. این رویداد در راستای پیشبرد اهداف کنگره که همانا معرفی بیش از پیش ظرفیت های بی بدیل همدان در حوزه های مختلف بود برگزارگردید. در طی این رویداد، بالغ بر سیصد تن از عکاسان هنری و خبری همدان با حضور خود در آرامگاه شیخ الرئیس بوعلی سینا، و فعالیت در گنبد علویان و آرامگاه باباهر، به همت شهرداری همدان تقدیر و تکریم شدند.

شایان ذکر است از آثار هنری تهیه شده در این برنامه، جهت برگزاری مسابقه و نمایشگاه عکاسی به تاریخ یکم تا هشتم شهریور ماه سال جاری استفاده خواهد شد. همچنین تهیه درخواست تعیین معبر و ساخت ونصب المان عکاسی در سطح شهر همدان از دیگر اهداف این رویداد بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162775
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری تور عکاسی نیم روزه در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.