• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
3

برگزاری باشکوه عید غدیر در راستای تعظیم شعائر اسلامی

  • کد خبر : 121651
  • 27 تیر 1400 - 12:10
برگزاری باشکوه عید غدیر در راستای تعظیم شعائر اسلامی

حمیدرضا قاسمی جمشید گفت: اجرای با شکوه برنامه های غدیر امری واجب است و باید منبرهای غدیر با شادی همراه باشد و اجرای هر چه بهتر این امر همکاری دستگاه ها را می‌طلبد . دبیر ستاد مردمی غدیر شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان اظهارکرد: با توجه به فرارسیدن عید سعید غدیر خم به […]

حمیدرضا قاسمی جمشید گفت: اجرای با شکوه برنامه های غدیر امری واجب است و باید منبرهای غدیر با شادی همراه باشد و اجرای هر چه بهتر این امر همکاری دستگاه ها را می‌طلبد .

دبیر ستاد مردمی غدیر شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان اظهارکرد: با توجه به فرارسیدن عید سعید غدیر خم به عنوان با فضیلت ترین عید امت اسلامی و عیدُالله الاَکبر، به همت جوانان ولایی و با پیگیری امور توسط ستاد مردمی غدیر شهرستان بهار و سایر گروه‌های انقلابی و جهادی برنامه های مختلفی برای بزرگداشت این عید بزرگ پیش بینی شده است که امید است با مشارکت و هم افزایی بزرگواران، در راستای تعظیم شعائر اسلامی و گرامیداشت عید بزرگ غدیر، قدم صدقی برای انجام وظیفه و رضایت ائمه معصومین علیهم السلام برادریم.

حمیدرضاقاسمی جمشید عنوان کرد: اجرای با شکوه برنامه های غدیر امری واجب است و باید منبرهای غدیر با شادی همراه باشد و اجرای هر چه بهتر این امر همکاری دستگاه ها را می‌طلبد .

قاسمی جمشید تصریح کرد: برخی از برنامه های اجرایی پیشنهادی در ستاد مردمی غدیر شهرستان بهار، طبخ و توزیع غذای گرم در شهرستان بهار با اولویت مناطق محروم، برگزاری مسابقه از کتاب شریف نهج البلاغه و خطبه ی ارزشمند غدیر در بستر فضای مجازی و اهدای جوایز نفیس به نفرات برگزیده در سطح شهرستان بهار است.

همچنین وی حمایت از جشنهای مصوب وهرساله مساجد، هیئات مذهبی، پایگاههای بسیج وتشکل های مختلف در حدتوان، برگزاری جشن در چند نقطه، بویژه پارک لاله، در سطح شهر بهار با حضور آحاد مردم و اجرای مولودی خوانی و برنامه های گروهی وشاد و متنوع، راه اندازی کارناوال های شادی با اجرای سرود و مولودی خوانی به صورت زنده در مناطق مختلف شهرستان بهار را در راستای شادی آفرینی از دیگر برنامه های پیشنهادی عید غدیر بیان کرد.

دبیر ستاد مردمی غدیر شهرستان بهار نیز اضافه کرد: برپایی کاروان شادی در روستاها و اجرای برنامه های متنوع و جذاب برای خردسالان، راه اندازی کاروان مجزای دوچرخه سواری و موتورسواری مزین به پرچم های غدیر درسطح شهرهمراه باقرعه کشی واهدای هدایا از دیگر برنامه های غدیر در سطح شهرستان خواهد بود که امیدورایم با حمایت همشهریان به بهترین نحو انجام شود.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=121651
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری باشکوه عید غدیر در راستای تعظیم شعائر اسلامی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.