• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

برپایی ۳۰ موکب به همت همدانی ها در اربعین امسال

  • کد خبر : 23962
  • 09 مهر 1398 - 9:54
برپایی ۳۰ موکب به همت همدانی ها در اربعین امسال

مسئول ستاد مردمی اربعین شهرستان همدان از برپایی ۳۰ موکب به همت مردم همدان در اربعین امسال خبرداد که انواع خدمات برای یک زوار در آنجا انجام می شود. صادق نظری، مسئول مردمی ستاد اربعین شهرستان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: شهرستان همدان مثل هر سال موکب های زیادی را برای […]

مسئول ستاد مردمی اربعین شهرستان همدان از برپایی ۳۰ موکب به همت مردم همدان در اربعین امسال خبرداد که انواع خدمات برای یک زوار در آنجا انجام می شود.

صادق نظری، مسئول مردمی ستاد اربعین شهرستان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: شهرستان همدان مثل هر سال موکب های زیادی را برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی برپا می کند چرا که هیچ چیز در هر جای دنیا به اندازه خدمت به زائران اباعبدالله لذت بخش نیست .

نظری ادامه داد: امسال شهرستان همدان ۳۰ موکب را برای زائران از پلیس راه تهران تا پلیس راه بهار در نظر گرفته است که این موکب ها از ده روز قبل از اربعین تا ۵ روز بعد از آن فعالیت دارند .

وی افزود: البته فعالیت موکب ها از چند روز پیش آعاز شده است اما هنوز رسمی نشده است و بطور غیر رسمی فعالیت دارند .

مسئول مردمی ستاد اربعین شهرستان همدان بیان داشت: در تمام موکب ها انواع خدماتی که یک زائر به آن نیاز دارد ارائه می شود اعم از شست و شوی لباس ، مکانیکی ، خیاطی ، کفاشی و بیمارستان صحرایی و غیره که تمام خدام سعی در ارائه بهترین خدمات دارند .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23962
  • دیدگاه‌ها برای برپایی ۳۰ موکب به همت همدانی ها در اربعین امسال بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.