• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
5
به مناسبت ایام محرم؛

برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی با موضوع عفاف و حجاب

  • کد خبر : 191440
  • 04 مرداد 1402 - 13:01
برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی با موضوع عفاف و حجاب
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت ایام محرم نمایشگاه نقاشی و طراحی با موضوع عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در نهاوند برپا شد.
به گزارش عصر همدان، امیر بحیرایی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: عمق بخشیدن به آموزه های دینی در کودکان و نوجوانان آنها را از آسیب های اخلاقی و اجتماعی دور نگه می دارد.
وی افزود: الگوسازی حجاب و عفاف در کودکان و نوجوانان باید از دوران کودکی شروع شود تا نتیجه دلخواه تربیتی حاصل شود. بحیرایی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر که پیام تاریخی حضرت امام حسین (ع) است، عنوان کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار داشت: در این نمایشگاه مخاطبان می‌توانند از ظرفیت های هنری با محوریت عفاف و حجاب و امر به معروف بیشتر بهره مند شوند.
وی ادامه داد: آثار به نمایش گذاشته شده در سبک های مختلف رئالیسم، کوبیسم و سورئال و تکنیک های رنگ روغن، سیاه قلم، هایپررئال، کالی گرافی، پاستل و آبرنگ با بیش از ۵۵ اثر در قطع  ۵۰ در ۷۰ از ۱۴ نفر از هنرمندان برگزیده شهرستان در معرض نمایش قرار دارد.
بحیرایی در پایان گفت: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از تاریخ ۳ مردادماه به مدت یک هفته از ساعت ۸ الی۱۳ به محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی  واقع در مجتمع فرهنگی  و هنری امام خمینی (ره) به آدرس بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مراجعه کنند.
انتهای پیام/ سهرابی
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191440
  • دیدگاه‌ها برای برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی با موضوع عفاف و حجاب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.