• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

برداشت ۸۰ درصدی ذرت در تویسرکان/ حمل ۱۱ هزار تن چغندرقند از تویسرکان

  • کد خبر : 28135
  • 04 آبان 1398 - 10:37
برداشت ۸۰ درصدی ذرت در تویسرکان/ حمل ۱۱ هزار تن چغندرقند از تویسرکان

مسوول زراعت جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان از برداشت ۸۰ درصدی ذرت علوفه ای در مزارع تویسرکان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱ هزار تن چغندرقند از شهرستان تویسرکان حمل شده است. علی الوندی، مسوول زراعت جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: تاکنون ۱۱ هزار تن چغندرقند تولیدی شهرستان حمل […]

مسوول زراعت جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان از برداشت ۸۰ درصدی ذرت علوفه ای در مزارع تویسرکان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱ هزار تن چغندرقند از شهرستان تویسرکان حمل شده است.

علی الوندی، مسوول زراعت جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: تاکنون ۱۱ هزار تن چغندرقند تولیدی شهرستان حمل شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود این محصول تا ۴۲ هزار تن در تویسرکان تولید شود.

مسوول زراعت جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه امسال کشاورزان برای کاشت چغندرقند استقبال نداشتند خاطرنشان کرد: علت عدم استقبال بهره برادران قیمت پایین این محصول و رغبت بیشتر به کاشت صیفی جات بوده است.

الوندی ادامه داد: این محصول جزء محصولات پر آب بر است که سال گذشته تا یک هزار هکتار این محصول کاشته شده اما امسال با توجه به نقشه الگوی کشت ۸۰۰ هکتار کشت چغندر قند داشته ایم.

وی در خصوص برداشت ذرت علوفه ای در شهرستان نیز اظهار کرد: تاکنون ۸۰ درصد از این محصول در تویسرکان برداشت شده است.

الوندی با بیان اینکه ۳۳۵ هکتار ذرت علوفه ای در مزارع تویسرکان زیرکشت داریم بیان کرد: تاکنون ۲۵۱ هکتار از این محصول از سطح زیرکشت برداشت شده است.

وی با اشاره به اینکه اوایل تیرماه ذرت علوفه ای زیرکشت رفته و هم اکنون در حال برداشت این محصول هستیم خاطرنشان کرد: به دلیل درآمد بیشتر استقبال کشاورزان از این محصول نسبت به چغندرقند بیشتر است.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=28135
  • دیدگاه‌ها برای برداشت ۸۰ درصدی ذرت در تویسرکان/ حمل ۱۱ هزار تن چغندرقند از تویسرکان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.