• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
2

برخورد جدی با مربیان هنجارشکن

  • کد خبر : 135363
  • 25 آبان 1400 - 9:39
برخورد جدی با مربیان هنجارشکن

دادستان نهاوند گفت: هیچ ناهنجاری و بد اخلاقی را از جامعه مربیان نمی پذیریم و با مربیان هنجارشکن به شدت برخورد خواهیم کرد. به گزارش عصر همدان، کشتی نهاوند در سال های گذشته حرفی برای گفتن داشته و قهرمانان و پهلوانانی را به جامعه ورزشی تقدیم کرده است اما امروز این ورزش حرفه ای به […]

دادستان نهاوند گفت: هیچ ناهنجاری و بد اخلاقی را از جامعه مربیان نمی پذیریم و با مربیان هنجارشکن به شدت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش عصر همدان، کشتی نهاوند در سال های گذشته حرفی برای گفتن داشته و قهرمانان و پهلوانانی را به جامعه ورزشی تقدیم کرده است اما امروز این ورزش حرفه ای به حاشیه رفته است.

به همین منظور جلسه بررسی موانع و مشکلات کشتی شهرستان نهاوند با حضور ناصری فرماندار، عباس آزادبخت دادستان، یاری رئیس هیئت کشتی استان و جوانمردی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و مربیان کشتی این شهرستان برگزار شد.

آزادبخت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند در این نشست خطاب به جامعه ورزشکاران و کشتی شهرستان تاکید کرد: ورزشکاران به ویژه جامعه کشتی ، باید افراد خاطی و ورزشکارنما را از محیط های ورزشی طرد کنند تا به واسطه اقدامات برخی افراد متخلف، پیامدهای آن متوجه جامعه ورزشی به ویژه کشتی شهرستان نشود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا در سالن های ورزشی گفت: انتظار این است مربیان و مدیران باشگاه ها تمامی پروتکل های بهداشتی را به صورت دقیق و منظم رعایت کنند تا ورزشکاران بتوانند در فضایی بهداشتی و سالم به فعالیت ادامه دهند.

آزادبخت به نقش موثر هیات ورزشی و مربیان در نظارت بر ورزشکاران در مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای موجود اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان نهاوند دارای پیشینه تاریخی و ظرفیت های بالقوه ای است که در حوزه ورزش می توان به قهرمانان ملی و بین المللی زیادی اشاره کرد، بنابراین نیاز است اداره ورزش و هیأت های ورزشی در این حوزه نظارت جدی و بیشتری داشته باشند تا خانواده ها با اطمینان فرزندان خود را به سمت ورزش سوق دهند.

دادستان در ادامه گفت: مربیان و ورزشکاران کشتی مکلف هستند تا از آئین نامه و بخشنامه های هیئات و اداره ورزش تمکین و پیروی کنند و دستگاه قضایی شهرستان نیز آمادگی حمایت از جامعه ورزش شهرستان را دارد و با هرگونه هنجارشکنی و بی نظمی در سالن های ورزشی برخورد قاطع می کند.

وی تاکید کرد: هیچ ناهنجاری و بد اخلاقی را از جامعه مربیان نمی پذیریم و با مربیان هنجار شکن به شدت برخورد خواهیم کرد.

آزادبخت در خاتمه به سرپرست اداره ورزش و جوانان گفت: طبق ماده های قانونی اگر ناهنجاری های و بی اخلاقی های ورزش شهرستان به دستگاه قضا اعلام نشود علیه دستگاه ورزش توسط دادستانی اعلام جرم خواهد شد.

مطالبات ورزشکاران به حق است و بستر و امکانات برای آنها باید فراهم شود

ناصری فرماندار نهاوندنیز در این جلسه گفت: حدود دو سال است که به نوعی درگیر ویروس کرونا هستیم که این موضوع بخش عظیمی از امور، دستگاهها و بخش ها و همچنین تعطیلی مراکز ورزشی ما را به دنبال داشته است و کار را مختل کرده است.

وی با اشاره به اینکه مربیان کشتی همچون معلمین ارزشمند هستند، اظهار داشت: هر خانواده یک جامعه هدف برای ماست یعنی هر کدام از این خانواده ها فرزندان ورزشکاری دارند که به دست ما سپرده میشوند و ما در مقابل این فرزندان مسئولیم و شما مربیان کشتی هستید که فرزندان نهاوند را می توانید به سوی پیشرفت بکشانید و شما الگوی این قشر از جامعه هستید.

ناصری افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند باید کشتی شهرستان را ساماندهی کند و بر باشگاهها و خانه های کشتی نظارت داشته باشد.

وی بیان داشت: بستر و امکانات ورزش باید فراهم شود و هیچ توجیهی برای آن قابل قبول نیست و مطالبات ورزشکاران به حق است باید این بستر و امکانات برای آنها فراهم شود.

کشتی گیران نهاوند قابلیت حضور در عرصه های جهانی را دارند

حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات هیئت کشتی، باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: کشتی یک مزیت برای شهرستان نهاوند و یک نیاز ضروری است و کشتی در نهاوند یکی از پایگاههای مهم ورزشی نه تنها در استان همدان بلکه در کشور است.

وی ضمن گلایه از هیئت کشتی و کشتی گیران نهاوند بیان داشت: چند وقتی است که خبری از کشتی در نهاوند نیست این موضوع هر چه زودتر باید حل شود.

یاری گفت: اجازه ندهیم این ورزش قهرمانی در شهرستان نهاوند به راحتی از بین برود، اختلافات را کنار بگذاریم تا فرزندان ما به راحتی در این سالن ها حضور داشته باشند.

رئیس هیئت کشتی استان گفت: میدان را برای نیروهای دلسوز ورزشی و با تجربه باز کنیم و اجازه ندهیم افرادی که در این عرصه ناتوانند جای افراد ورزشکار، دلسوز، با تجربه و باتخصص در این زمینه را بگیرند.

وی افزود: کشتی گیران نهاوند قابلیت این را دارند در عرصه های جهانی حضور پیدا کنند و ما باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم و برای پیشرفت حرفه ای کشتی همه ی زمینه ها باید فراهم شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=135363
  • دیدگاه‌ها برای برخورد جدی با مربیان هنجارشکن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.