• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

برخلاف شایعات، کوچکترین خسارتی به آرامگاه استر و مردخای وارد نشده است

  • کد خبر : 66368
  • 28 اردیبهشت 1399 - 17:41
برخلاف شایعات، کوچکترین خسارتی به آرامگاه استر و مردخای وارد نشده است

رئیس انجمن کلیمیان تهران و نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم گفت: برخلاف شایعات منتشر شده مبنی بر آتش سوزی گسترده و تخریب آرامگاه استر و مردخای در همدان، براساس آنچه که مشاهده می کنیم کوچکترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه «استر و مردخای» به وجود نیامده‌است.   به گزارش عصر همدان؛ ظهر امروز «همایون […]

رئیس انجمن کلیمیان تهران و نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم گفت: برخلاف شایعات منتشر شده مبنی بر آتش سوزی گسترده و تخریب آرامگاه استر و مردخای در همدان، براساس آنچه که مشاهده می کنیم کوچکترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه «استر و مردخای» به وجود نیامده‌است.

 

به گزارش عصر همدان؛ ظهر امروز «همایون سامه یح»، رئیس انجمن کلیمیان تهران و نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم با همراهی فرماندار شهرستان همدان از بخش های مختلف مقبره «استر و مردخای» بازدید کرد

وی گفت: برخلاف شایعات منتشر شده مبنی بر آتش سوزی گسترده و تخریب آرامگاه استر و مردخای در همدان، براساس آنچه که مشاهده می کنیم کوچکترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه «استر و مردخای» به وجود نیامده‌است.

رئیس انجمن کلیمیان تهران با بیان اینکه ادیان ابراهیمی به ویژه کلیمیان در ایران زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت های همه جانبه از سوی دولت در این کشور زندگی می کنند افزود: شکرگزار خدمات دولت و نظام به جامعه کلیمیان هستیم.

وی با بیان اینکه زیارتگاه استر و مردخای به طور کامل سالم است افزود:  تنها در گوشه ای مختصری دود مشاهده شده که خارج از این مجموعه بوده و آن هم در حال بررسی است.

نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم ادامه داد: این موضوع از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بزرگنمایی شده و اقدام به تبلیغ منفی علیه این کشور کردند.

وی در پایان تاکید کرد: جامعه ایرانیان یهودی و کلیمی به هیچ عنوان اجازه نمی دهد دشمنان جمهوری اسلامی ایران از آنها به عنوان ابزاری برای دستیابی مقاصد منفی خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=66368
  • دیدگاه‌ها برای برخلاف شایعات، کوچکترین خسارتی به آرامگاه استر و مردخای وارد نشده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.