• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4

با توجه به عملکرد ضعیف شورای فعلی، ترکیب شورای بعدی قطعا تغییر قابل توجهی می کند

  • کد خبر : 108290
  • 11 فروردین 1400 - 9:01
با توجه به عملکرد ضعیف شورای فعلی، ترکیب شورای بعدی قطعا تغییر قابل توجهی می کند

در حالی انتخابات شورای ششم شهر همدان را پیش رو داریم که شورای قبلی عملکرد قابل توجهی را ارایه نکرده و مخالفان زیادی دارند؛ تا جایی که باعث تخریب افکار عمومی شده اند. به گزارش عصر همدان، در حالی انتخابات شورای ششم شهر همدان را پیش رو داریم که شورای قبلی عملکرد قابل توجهی را […]

در حالی انتخابات شورای ششم شهر همدان را پیش رو داریم که شورای قبلی عملکرد قابل توجهی را ارایه نکرده و مخالفان زیادی دارند؛ تا جایی که باعث تخریب افکار عمومی شده اند.

به گزارش عصر همدان، در حالی انتخابات شورای ششم شهر همدان را پیش رو داریم که شورای قبلی عملکرد قابل توجهی را ارایه نکرده و مخالفان زیادی دارند؛ تا جایی که باعث تخریب افکار عمومی شده اند.

از اعضای قبلی شورای شهر گویا سه نفر ثبت نام نکرده اما بقیه اعضا همچنان در لیست کاندیداها هستند در این لیست اعضایی از شورای شهر به چشم می خورد که بیش از دو دوره است به صندلی تکیه زده اند و مردم تا حدی آنها را عضوهای ثابت شورا می دانند.

هر چند به گفته برخی با توجه به فرمایشات رهبری باید میدان را به جوانها داد و هر کجا که ما میدان را به جوانان داده ایم بدون شک برد بوده است .

در این میان برخی شایعات وجود دارد که برخی اعضای شورای شهر قبلی با همسران خود کاندید شده اند تا شاید اگر تایید انجام شد حداقل یک نفر بتواند برای انتخابات شرکت کند.

در این میان لیست هایی در حال بسته شدن است هر چند شورای شهر یک پارلمان شهری است و نباید جناحی باشد اما گویا لیست ها آرای خوبی را کسب می کنند.

با توجه به اینکه برخی اصلاح طلب و اصولگرا اعلام کرده و عده ای بی طرف هستند اما بد بودن وضعیت معیشتی مردم در سالهای اخیر شاید باعث آن باشد که شورای ششم شانس بیشتری برای اصولگرا بودن داشته باشد و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که شورای ششم قطعا اصولگراست.

و اما نظرات اعضای شورای پنجم برای الحاق روستاها به شهر که یک شبه تغییر رویه دادند و کم کاری آنها در برخی مناطق شهری از پل غدیر در خضر گرفته تا بلوار میر سید علی و قنات قاسم اباد که فعالیت های آنچنانی را اعضای شورای شهر انجام ندادند.

دغدغه مسکن یکی از مهمترین مشکلات مردم همدان و به آرزویی برای جوانان تبدیل شده است بنابراین یکی از ضروریات مهم که باید بررسی شود مشکل مسکن شهروندان همدانی است.

به گزارش عصر همدان، کاندیداهای مورد نظر باید براساس شاخص های کیفی و تخصصی معرفی شوند و البته بر ملاحظات اجتماعی نیز باید دقت کرد تا بتوانند مسایل را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=108290
  • دیدگاه‌ها برای با توجه به عملکرد ضعیف شورای فعلی، ترکیب شورای بعدی قطعا تغییر قابل توجهی می کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.