• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2

با تمام وجود به شغل معلمی ادامه می‌دهم

  • کد خبر : 183050
  • 12 اردیبهشت 1402 - 9:08
با تمام وجود به شغل معلمی ادامه می‌دهم

آموزگار مدرسه رسالت روستای جربانلو شهرستان رزن با بیان اینکه تدریس در مقطع ابتدایی بسیار لذت بخش است گفت: شغل معلمی را با همه سختی های مسیر که همه از آن آگاه هستید دوست دارم و با تمام وجودم به این کار ادامه می‌دهم. کامران صادقی اظهر در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه […]

آموزگار مدرسه رسالت روستای جربانلو شهرستان رزن با بیان اینکه تدریس در مقطع ابتدایی بسیار لذت بخش است گفت: شغل معلمی را با همه سختی های مسیر که همه از آن آگاه هستید دوست دارم و با تمام وجودم به این کار ادامه می‌دهم.

کامران صادقی اظهر در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه برای دومین سال است که به عنوان آموزگار در روستای جربانلو شهرستان رزن حضور دارد گفت: من متولد اردیبهشت سال ۷۸ هستم و در دانشگاه شهید مقصودی همدان در رشته ادبیات زبان فارسی تحصیل کردم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل نیروی مازاد در رشته ای که تحصیل کرده بود، به اجبار در مقطع ابتدایی مشغول به کار شد افزود: هیچ وقت فکر نمیکردم روزی برسد که تدریس در مقطع ابتدایی برای من شیرین باشد و بتوانم با بچه ها ارتباط برقرار کنم.

این آموزگار جوان ادامه داد: از روزی که وارد کلاس شدم عاشق فضا و معصومیت بچه هایی شدم که از چهره هایشان شادابی می بارید.

صادقی اظهر با بیان اینکه تدریس همراه با عشق و علاقه معلم های او باعث شد به شغل معلمی علاقه مند شود تصریح کرد: همه روز هایی که سر کلاس بودم خاطرات خوش است که از ذهنم پاک نخواهند شد.

وی با بیان یکی از خاطرات به یاد ماندنی از روزهای تدریس خود گفت: یک روز دانش آموزان را برای اردو به شهر همدان آورده بودیم، بازید از موزه ها برای بچه ها تازگی داشت و با ذوق از موزه ها دیدن می کردند که باعث شد خاطره خوبی برای آن ها ثبت کنیم.

این آموزگار جوان درپایان با اشاره به اینکه زمستان های بی نظیر روستای های مسیر خرقان خاطرات خوشی برای او رقم زده است تصریح کرد: شغل معلمی را با همه سختی های مسیر که همه از آن آگاه هستید دوست دارم و با تمام وجودم به این کار ادامه می دهم.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183050
  • دیدگاه‌ها برای با تمام وجود به شغل معلمی ادامه می‌دهم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.