• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
1

بازدید دادستان استان همدان از مرکز درمان و صیانت کوثر نهاوند

  • کد خبر : 159110
  • 02 مرداد 1401 - 7:05
بازدید دادستان استان همدان از مرکز درمان و صیانت کوثر نهاوند

دادستان مرکز استان همدان به همراه دادستان های شهرهای استان با حضور فرماندار نهاوند از ظرفیت مرکز درمان و صیانت کوثر این شهر بازدید کردند. به گزارش عصر همدان، فرماندار نهاوند به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان و همچنین دادستان‌های شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد، مدیرکل بهزیستی استان همدان، معاون […]

دادستان مرکز استان همدان به همراه دادستان های شهرهای استان با حضور فرماندار نهاوند از ظرفیت مرکز درمان و صیانت کوثر این شهر بازدید کردند.

به گزارش عصر همدان، فرماندار نهاوند به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان و همچنین دادستان‌های شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد، مدیرکل بهزیستی استان همدان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از مرکز درمان و صیانت کوثر بازدید کردند.

در این بازدید ضمن مشاهده کمبودها و همچنین نیازمندی‌های این مرکز جلسه هماهنگی اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ برگزار شد.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این جلسه با تأکید بر اینکه حضور معتادان در این مرکز به‌صورت هدفمند و با زمان‌بندی ۹۰ روزه است، گفت: خوشبختانه در این مرکز باتوجه‌به سیاست‌گذاری‌های صورت‌گرفته افراد پس از ترخیص یک مهارت را به‌صورت حرفه‌ای فراگرفته‌اند و پس از حضور مجدد در اجتماع می‌توانند برای جامعه مثمر ثمر باشند.

وی با اشاره به ظرفیت ۲۰۰ نفره این مرکز برای بستری بیماران دارای اعتیاد، گفت: امیدواریم با هم‌افزایی هرچه بیشتر بین دستگاهی و حمایت‌های دادستان محترم مرکز استان و شهرستان‌ها بتوانیم ضمن استفاده هدفمند از این مرکز در جهت اجرای فاز دوم و افزایش ظرفیت مرکز به ۴۰۰ نفر دست پیدا کنیم و جامعه سالم و آری از اعتیاد فراهم کنیم.

احمدوند با بیان اینکه خوشبختانه سپاه انصار الحسین (ع) و سپاه ناحیه نهاوند در راستای تحقق این مهم همچون گذشته پیش‌قدم هستند، گفت: مجموعه اجرایی شهرستان نهاوند نیز در راستای تحقق این مهم همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در شهرستان را بسیج می‌کند.

وی تأکید کرد: همچنان که در قانون ظرفیت ارائه تسهیلات تبصره ۱۶ دیده شده از اداره کل بهزیستی استان همدان انتظار داریم ضمن جدیت در پرداخت این تسهیلات شهرستان‌ها را ملزم به جذب اعتبارات کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=159110
  • دیدگاه‌ها برای بازدید دادستان استان همدان از مرکز درمان و صیانت کوثر نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.