• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

بازدید از دانشگاه علمی کاربردی مرکز الوان ثابت

  • کد خبر : 130624
  • 07 مهر 1400 - 16:34
بازدید از دانشگاه علمی کاربردی مرکز الوان ثابت

دکتر محمود تعجبی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان به همراه جمعی از هیئت نظارتی خود از دانشگاه علمی کاربردی مرکز آموزش الوان ثابت بازدید و از نزدیک از ظرفیت ها و فضاهای آموزشی این مرکز بازدید به عمل آورد. به گزارش عصرهمدان؛ دکتر محمود تعجبی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان به […]

دکتر محمود تعجبی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان به همراه جمعی از هیئت نظارتی خود از دانشگاه علمی کاربردی مرکز آموزش الوان ثابت بازدید و از نزدیک از ظرفیت ها و فضاهای آموزشی این مرکز بازدید به عمل آورد.

به گزارش عصرهمدان؛ دکتر محمود تعجبی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان به همراه جمعی از هیئت نظارتی خود از دانشگاه علمی کاربردی مرکز آموزش الوان ثابت بازدید و از نزدیک از ظرفیت ها و فضاهای آموزشی این مرکز بازدید به عمل آورد.

در ابتدای این نشست که در ساختمان دانشگاه برگزار شد، مهندس سلماسی مدیر کارخانه الوان ثابت و مهندس پاسبانی مدیر مالی شرکت الوان ثابت نیز حضور داشتند.

در ادامه دکتر ابوعلی گلزاری رئیس دانشگاه علمی کاربردی مرکز الوان ثابت پس از خیرمقدم گویی به پتانسیل های بالای این شرکت اشاره کرد و گفت: این مرکز پتانسیل بسیار بالایی جهت تامین نیروی انسانی با قابلیت پرورش نیروها و دانشجویان متخصص و کار آزموده دارد.

اعضای هیئت نظارت پس از جلسه اول از فضاهای آموزشی،کلاس ها،کتابخانه،آزمایشگاه و خط تولید این شرکت بازدید به عمل آورند.

پس از بازدیدهای میدانی دکتر محمود تعجبی رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی استان همدان با اعلام خرسندی و رضایت از عملکرد مرکز و پذیرش خوب دانشجو نسبت به سالهای قبل و ارائه چندین پیشنهاد و راهکار اظهار کرد: ما در غرب کشور مراکزی داریم که دانشگاه در کنار صنعت فعالیت دارد اما در استان همدان مرکز آموزش علمی کاربردی الوان ثابت تنها مرکزی است که در کنار دانشگاه صنعت را آورده است و ما باید تلاش کنیم که این مرکز را توسعه دهیم.

دکتر گلزاری در انتها ضمن تشکر از حضور جناب آقای دکتر تعجبی در این دانشگاه خاطر نشان کرد: بزوی شاهد تغییرات چشمگیری در این مرکز خواهیم بود و برای جناب آقای دکتر تعجبی و هیات همراه ایشان آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون مسئلت داریم.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130624
  • دیدگاه‌ها برای بازدید از دانشگاه علمی کاربردی مرکز الوان ثابت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.