• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
1

بارش باران در استان همدان بین ۳۰ تا ۶۰ میلی متر بوده/ انتظار سرمازدگی نداریم

  • کد خبر : 59452
  • 22 فروردین 1399 - 18:15
بارش باران در استان همدان بین ۳۰ تا ۶۰ میلی متر بوده/ انتظار سرمازدگی نداریم

روح الله زاهدی با اشاره به بارش‌های باران به صورت رگباری، گفت: همدان از نظر دمایی در وضعیتی است که خوشبختانه انتظار سرمازدگی نداریم. روح الله زاهدی، کارشناس هواشناسی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به وضعیت آب و هوای این استان، اظهار کرد: در  سامانه بارشی اخیر بین ۳۰ تا […]

روح الله زاهدی با اشاره به بارش‌های باران به صورت رگباری، گفت: همدان از نظر دمایی در وضعیتی است که خوشبختانه انتظار سرمازدگی نداریم.

روح الله زاهدی، کارشناس هواشناسی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به وضعیت آب و هوای این استان، اظهار کرد: در  سامانه بارشی اخیر بین ۳۰ تا ۶۰ میلیمتر بارش در نقاط مختلف استان داشتیم که امروز هم ادامه دارد.

وی افزود: ببشترین بارش بعداز فامنین مربوط به مرکز همدان است که در کل بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارش داشتیم.

زاهدی از کاهش بارش باران از فردا و پس فردا خبر داد و گفت: این بارش‌ها از روز شنبه وضعیت کاهشی پیدا می کند و روز دوشنبه دیگر بارش نخواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه استان همدان از نظر دمایی در وضعیتی است که خوشبختانه انتظار سرمازدگی نداریم، افزود: البته در برخی نقاط بارش‌ها همراه با تگرگ بود که در این زمان باعث خسارت چندانی نمی شود. 

وی با اشاره به بارش رگباری در نقاط مختلف استان، تصریح کرد: بیشترین بارندگی مربوط به فامنین است که بعد از این شهرستان، همدان با ۵۸ میلی متر دارای بیشترین بارش بوده است‌.

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه اسدآباد هم با ۴۲ میلیمتر بارش اخیر در صدر شهرستان های استان قرار دارد، گفت: بقیه شهرستان‌ها نیز تا ۳۰ میلی متر گزارش شده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59452
  • دیدگاه‌ها برای بارش باران در استان همدان بین ۳۰ تا ۶۰ میلی متر بوده/ انتظار سرمازدگی نداریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.