• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

اینجا با همدلی، کرونا را دور زده اند/توزیع ۱۱۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تویسرکانی

  • کد خبر : 61743
  • 04 اردیبهشت 1399 - 13:56
اینجا با همدلی، کرونا را دور زده اند/توزیع ۱۱۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تویسرکانی

روزگار کرونایی بر مردم سخت می گذرد، بسیار هم سخت، اما در همین این روزها و در لبیک به منویات رهبر انقلاب شاهد هستیم قلب های مردم برای یکدیگر می تپد تا با وحدت و همدلی کرونا را دور بزنند آن هم با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه. به گزارش عصر همدان؛ امروز و در آستانه […]

روزگار کرونایی بر مردم سخت می گذرد، بسیار هم سخت، اما در همین این روزها و در لبیک به منویات رهبر انقلاب شاهد هستیم قلب های مردم برای یکدیگر می تپد تا با وحدت و همدلی کرونا را دور بزنند آن هم با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه.

به گزارش عصر همدان؛ امروز و در آستانه ماه مبارک رمضان به صورت رسمی نخستین مرحله از رزمایش خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان شهرستان تویسرکان همزمان با سراسر کشور در قالب طرح کمک مؤمنانه آغاز شد.

در این باره «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: در راستای تحقق فرمان رهبر انقلاب تشکیل قرارگاه مواسات امام حسن مجتبی(ع) به منظور جمع آوری کمک های خیرخواهانه و خداپسندانه مردم برای کمک رسانی به خانواده های بی بضاعت در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: امروز و در نخستین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه یک هزار و ۱۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان با همکاری خیران تهیه شده و بین نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: این کمک رسانی ها که با همدلی و انسجام بیش از پیش مردم شهرستان انجام شده، ادامه دارد و امیدواریم در این زمینه شاهد جمع آوری کمک های بیشتری از سوی خیران نیک اندیش باشیم.

سیاهوشی پیش از این نیز در تشریح فلسفه تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به خبرنگار عصر همدان؛ گفته بود که؛ در این قرارگاه به صورت متمرکز منابع و کمک های مردمی در یک قالب و به شکلی عادلانه برای رفع محرومیت و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا مدیریت می شود.

وی عنوان کرد: سپاه این شهرستان و کلیه حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های بسیج در سطح شهرها و روستاها آمادگی جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی را دارد که این مهم با تعامل بین دهیاران و بخشداری ها انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: در راستای تجمیع کمک های نقدی شماره حساب ۱-۱۱۵۰۴۵۴۵-۳۵-۳۸۱۰ به نام کمک های مردمی سپاه انصار الحسین علیه السلام و حساب ۶۰۹۷۳۵۲۵۳ به نام ستاد مردمی مقابله باکرونای شهرستان تویسرکان و شماره کارت های ۹۵۷۰-۱۰۰۳-۸۱۷۰-۶۲۷۳ و ۵۵۱۷-۵۰۱۴-۹۹۷۹-۶۰۳۷ با همان عناوین در خدمت عموم مردم خیر است.

وی تصریح کرد: خیران در صورت ارائه کمک های خود، فیش های واریزی را می توانند به صورت حضوری تحویل حوزه های مقاومت بسیج و یا تصویر فیش ها را در فضای مجازی به شماره تماس ۰۹۱۸۰۱۲۶۴۷۴ در پیام رسان های سروش، ایتا، آیگپ، تلگرام و واتساپ ارسال کنند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61743
  • دیدگاه‌ها برای اینجا با همدلی، کرونا را دور زده اند/توزیع ۱۱۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تویسرکانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.