• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
4

ایستادن، مقاومت و توانستن از درسهای بزرگ بنیان گذار انقلاب اسلامی بود

  • کد خبر : 185912
  • 15 خرداد 1402 - 9:31
ایستادن، مقاومت و توانستن از درسهای بزرگ بنیان گذار انقلاب اسلامی بود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: شعار توانستن را مردم باید سرلوحه خود قرار دهند چراکه همین کلمه رمز موفقیت ما در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بود. به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: دشمن شناسی، از صفات بارز حضرت امام (ره)، بود و بخاطر  تجربه […]

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: شعار توانستن را مردم باید سرلوحه خود قرار دهند چراکه همین کلمه رمز موفقیت ما در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: دشمن شناسی، از صفات بارز حضرت امام (ره)، بود و بخاطر  تجربه تاریخی که داشتند، از صدر اسلام گرفته تا رژیم پهلوی کاملاًًً بر این امر مسلط بودند، همواره رژیم پهلوی را بعنوان دشمن داخلی و رژیم امریکا را بعنوان دشمن خارجی قلمداد می کردند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره)، بر این امر اصرار داشتند که باید ابتدا دشمن داخلی را سرنگون کنند، عنوان کرد: شاید خیلی از افراد بر این امر اعتقاد داشتند که با اصلاحات و عوض کردن عوامل دوران پهلوی بتوانند جامعه را اداره کنند اما حضرت روح الله اصرار داشتند که راس حکومت ام الفساد است و باید از بین برود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه کمک خداوند، مداومت و اصرار ایشان باعث مستحکم تر شدن پایه های انقلاب شد، بیان داشت:  این مداومت ها رژیم تا دندان مسلح پهلوی را واژگون کرد، وقتی علم خیمه آنها فرو ریخت، لایه های دوم فساد که در واقع عوامل وابسته به پهلوی ها بودند، به لطف خداوند از بین رفتند.

مجیدی افزود: یکی دیگر از صفات امام راحل  ایمان راسخ به خداوند، اعتماد به مردم و ایمان به راهی که انتخاب کرده بود، این صفات برگرفته بود از تاریخ، روایات و قرآن که می فرماید: اگر بر این راه اصرار کردی خداوند هم برکات، نزولات و رحمت خودش را بر شما میفرستد.

وی اذعان داشت: امام با مدد و کمک خداوند رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کرد و همچنین در مقابله با غاصبان و وابستگان دیگر مانند امریکا نیز اقدامات بزرگی انجام داد.

مجیدی تصریح کرد: ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد اما رژیم امریکا که در گذشته ابر قدرت بزرگی بود، همانگونه که از نشانه هایش کاملاًًً مشهود است در منطقه خاور میانه و در کشور خودش، در حال فروپاشی و روبه افول است.

وی با تاکید براین که طبق فرمایشات حضرت خامنه ای مدظله،  یکی از صفات بارز بنیان گذار انقلاب اسلامی ایمان بخدا بود، گفت: ایمان بخدا بود که  باعث میشد امید در دلها جاری شود و وقتی نمونه های امید را در کشور ببینیم ایمان هم افزایش پیدا میکند.

مجیدی ادامه داد: هر جا که مقاومت و صبر کردیم نشانه هایی از پیروزی در آن هویدا شد، مردم باید بدانند که طبق شواهد و قرائنی که وجود دارد به یاری خدا نزدیک به پیروزی نهایی هستیم  و آینده ای روشن در انتظار ماست، که این امر با صبر و مقاومت بدست می آید.

انتهای پیام/ ساعتی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185912
  • دیدگاه‌ها برای ایستادن، مقاومت و توانستن از درسهای بزرگ بنیان گذار انقلاب اسلامی بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.