• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
1

ایران همیشه آماده مذاکره است/جنگ ترکیبی گروههای معاند و افراد آموزش دیده، اغتشاشات داخلی را رقم زد

  • کد خبر : 173890
  • 09 دی 1401 - 15:38
ایران همیشه آماده مذاکره است/جنگ ترکیبی گروههای معاند و افراد آموزش دیده، اغتشاشات داخلی را رقم زد

سردار کوثری گفت: اگر شعار زن زندگی آزادی واقعیت دارد چرا به خانم های بی حجاب حمله می کنید؟ ذات شیطان دروغ گفتن است و در فتنه ۸۸ ذات خبیث خود را نشان دادند. به گزارش عصرهمدان؛ سردار پاسدارمحمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون امنیت ملی در روز بصیرت […]

سردار کوثری گفت: اگر شعار زن زندگی آزادی واقعیت دارد چرا به خانم های بی حجاب حمله می کنید؟ ذات شیطان دروغ گفتن است و در فتنه ۸۸ ذات خبیث خود را نشان دادند.

به گزارش عصرهمدان؛ سردار پاسدارمحمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون امنیت ملی در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جمع مردم همدان گفت: خوشحالم در جمع مردم شهید پرور همدان هستم، ۹ دی روز بصیرتی است کهدحقیقتا خودجوش با آگاهی مروم سراسر کشور از خود نشان دادند و حماسه آفریدند که یوم الله نامیده شد و این روز دقیقا نشان دهنده میثاق با ولایت است و خار چشم دشمنان است.

وی افزود: مخالفین چون دروغ گفتن و فریب دادن انسانها کاری دیگری انجام نمی دهند، امام بارها فرمود امریکا شیطان بزرگ است، آنکه امروز برای ما دل می سوزاند ولایت است.‌

وی افزود: امام در سال ۴۲ شاه را نصیحت کرد ولی آدمی که نوکر صفت باشد در هر مقامی نوکر است، اینجا بود که امام احساس مسولیت کرد و با دست خالی انقلاب کردند.

سردار کوثری ادامه داد: امام نه تنها در مقابل طاغوت صف آرایی کرد بلکه در مقابل دو ابر قدرت نیز ایستاد، با لبیک مردم بر طاغوت پیروز شدیم و دو ابر قدرت شرق و غرب پایه هایشان لرزید، اگر دشمن هر چند سال یکبار فتنه راه می اندازند چون قدرت اسلام را درک کرده اند، لذا اینجاست که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به جایی تجاوز کرد؟ خیر فقط دست دشمن را از منابع قطع کرد، فِِلذااز این موضوع ناراحت هستند.

وی گفت: دشمن کاری کرد که در استانهای مرزی غایله هایی ایجاد کرد اما دست به جایی نرسید، نزدیک ۱۷۰۰۰ از مردم را ترور کردند اما مردم ایستادند و لبیک گفتند.

وی تاکید کرد: جنگ را بر ما تحمیل کردند، جنگی که سه روزه می خواستند خوزستان را جدا کنند و ۷ روزه به تهران می رسیم اما دو عامل را نشناخته بودند، ولایت و مردم ولایت مدار.

سردار کوثری گفت: مردم محکم لبیک گفتند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند، خیلی از مسولین آن زمان ترسیدند اما امام چنان محکم امید ایجاد کرد که به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: ایران در جنگ بیش از ۲۰۰۰ تانک و نفر بر غنیمت گرفت، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی را باید مراقبت کرد، در فتنه ۸۸ رمز دشمن تقلب بود در صورتی که در ایران کسی نمی تواند تقلب کند، اما چنان مسئله را بزرگ کردند که چندین ماه طول کشید تا مردم بفهمند بحث تقلب فریب است،در روز ۹ دی مردم چنان حضور و حماسه ای آفریدند که دشمن عقب کشید.

سردار کوثری ادامه داد: اگر شعار زن زندگی آزادی واقعیت دارد چرا به خانم های بی حجاب حمله می کنید؟ ذات شیطان دروغ گفتن است و در فتنه ۸۸ ذات خبیث خود را نشان دادند.

وی گفت: روز بصیرت مردم و آگاهانه رقم خورد اما دشمن دست برنداشت و در این سه ماهی که گذشت، اغتشاشات داخلی را رقم زدند،دشمن دید ایران اورانیوم غنی شده۶۰ درصد را با نظارت آژانس تولید می کند شروع به اغتشاشات داخلی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: جنگ ترکیبی گروههای معاند و افراد آموزش دیده، اغتشاشات داخلی را رقم زد.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=173890
  • دیدگاه‌ها برای ایران همیشه آماده مذاکره است/جنگ ترکیبی گروههای معاند و افراد آموزش دیده، اغتشاشات داخلی را رقم زد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.