• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
0
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تاکید کرد:

ایجاد راهکارهایی برای آسیب‌های نو پدید اجتماعی در همدان

  • کد خبر : 222723
  • 10 شهریور 1403 - 13:08
ایجاد راهکارهایی برای آسیب‌های نو پدید اجتماعی در همدان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: گسترش چند آسیب‌ نوپدید اجتماعی با عنوان‌ خرید و فروش مو در آرایشگاه‌های زنانه، فروش سیگارهای الکترونیک و تتو کودکان در فضای مجازی موضوعاتی است که باید جلسه شورای فرهنگی مورد بررسی قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ مسعود ویژه صبح امروز در شورای فرهنگ عمومی استانداری با بررسی آسیب‌های فرهنگی که اخیراً در استان همدان رواج پیدا کرده‌اند، بیان کرد: آسیب‌های نوپدید اجتماعی با عنوان خرید و فروش مو در آرایشگاه‌های زنانه است رایج شده که برخی از روزنامه‌ها هم حتی برای تبلیغ این موضوع کار می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه این موضوعات در جامعه به‌ راحتی اطلاع‌رسانی می‌شوند که تبعات خوبی برای جامعه اسلامی ندارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به گسترش تتو کودکان در فضای مجازی، عنوان کرد: این آسیب اجتماعی در کشور رواج پیدا کرده که متاسفانه اخیراً در استان همدان هم با این معضل اجتماعی مواجه شده‌ایم و مسئولان در این رابطه باید کاری بکنند.

ویژه خاطرنشان کرد: رواج سیگار الکترونیک نیز یکی‌دیگر از آسیب‌های اجتماعی است که در شهر همدان در حال گسترش است، ما همه اذعان داریم که سیگار برای سلامتی انسان‌ها بسیار زیادآور است، حال ما جدیداً با یک پدیده‌ای به اسم سیگار الکترونیک که خیلی خطرناک‌تر از سیگار معمولی است مواجه شده‌ایم.

وی با بیان اینکه فرهنگ مالیات برای عائله‌مندی طرحی خوبی نیست، تاکید کرد: اجرای این طرح بر مغایر باقانون جوانی جمعیت بوده و تقاضای ما بررسی و حل این موضوع است، این در حالی است که برخی از پزشکان با درآمدهای بسیار بالا، قانون مالیات را دور زده و از بیماران پول نقدی دریافت می‌کنند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

7 − 1 =