• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

تنزل خواسته های جامعه، حاصل به دست گرفتن مدیریت افکار توسط سلبریتی ها و رسانه های خارجی

  • کد خبر : 168624
  • 06 آبان 1401 - 12:12
تنزل خواسته های جامعه، حاصل به دست گرفتن مدیریت افکار توسط سلبریتی ها و رسانه های خارجی

آیت الله حبیب الله شعبانی اظهار کرد: رهبری در بیانیه گام دوم از احیای تمدن بزرگ اسلامی سخن می گویند و بعد بعضی ها به خوردن مختلط غذا در سلف اصرار دارند؛ این یک‌تنزل برای جامعه است! به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان […]

آیت الله حبیب الله شعبانی اظهار کرد: رهبری در بیانیه گام دوم از احیای تمدن بزرگ اسلامی سخن می گویند و بعد بعضی ها به خوردن مختلط غذا در سلف اصرار دارند؛ این یک‌تنزل برای جامعه است!

به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مجمع بسیج اساتید استان همدان گفت: اسلام تنها یک دین اخروی نیست و دنیا و آخرت را آباد می کند.

وی افزود: حکومت های غیر دینی نسبت به آخرت خنثی هستند اما اسلام نسبت به هر دو حساسیت دارد چرا که هدف حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

آیت الله شعبانی اضافه کرد: امت های گذشته به این دلیل از بین رفتند که آنهایی که باید حرف می زدند ساکت ماندند و جلوی منکرات نایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: نقش امر به معروف، کنار زدن اشرار است و زیر ساخت های جامعه را اصلاح می کند و مدیریت اجتماعی را در دست انسان های صالح قرار می دهد.

امام جمعه همدان گفت: رهبری در بیانیه گام دوم از احیای تمدن بزرگ اسلامی می گویند و بعد بعضی ها به خوردن مختلط غذا در سلف اصرار دارند؛ این یک‌تنزل برای جامعه است!

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه ما در جامعه مشکلاتی داریم که کتمان نمی کنیم و اصلاحاتی باید انجام شود و همگی به معنای واقعی فساد ستیز باشیم، بیان کرد: شغل و معیشت برای جوانان یک خواسته اصلی و مطلوب است.

وی با بیا اینکه رهبری اصلاحات در جامعه باید دست فرهیختگان جامعه باشد نه سلبریتی ها، تاکید کرد: صاحب نظر و صاحب کرسی ها باید اظهار نظر کنند نه اینکه سلبریتی ها عنان را دست بگیرند و مدیریت افکار را انجام دهند، بنابراین خواسته جامعه تنزل پیدا می کند.

امام جمعه همدان افزود: مطالبات و اصلاحات با جهاد تبیین و تشریح در محیط دانشگاه اتفاق می افتد، نباید اجازه دهیم مدیریت افکار این نسل دست رسانه ها بیافتد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: مواظب باید باشیم دشمن ما را مبتلا به درد خود نکند و این کار را دشمن امروزه در ایران می خواهد پیاده کند. تمدن غربی یک درد بسیار بزرگ به اسم کرامت زن دارد که از آنها سوءاستفاده می کند و می بینید به اسم حقوق بشر چه زمینه هایی را برای آنها فراهم کرده است!

وی اشاره کرد: فرزندان نامشروع محصول تفکرات و آزادی است که غرب برای زن فریاد می زند

آیت الله شعبانی در پایان تاکید کرد: باید با نسل جوانی که امام را ندیده و برداشتی از حکومت های قبلی ندارد و با دفاع مقدس آشنا نیست، باید گفتگو کرد و جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کرده اند باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168624
  • دیدگاه‌ها برای تنزل خواسته های جامعه، حاصل به دست گرفتن مدیریت افکار توسط سلبریتی ها و رسانه های خارجی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.