• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

اگر امروز امنیت داریم، آن امنیت را از شهدا داریم

  • کد خبر : 200481
  • 18 مهر 1402 - 18:53
اگر امروز امنیت داریم، آن امنیت را از شهدا داریم
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: برماست که بهترین جایگاه‌ها را برای شهدا تدارک ببینیم، چون بهترین امنیت را برای ما فراهم کردند.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی امروز در آئین رونمایی پیکرواره شهید گمنام امامزاده خضر شهر همدان با گرامیداشت یاد و نام شهدا و درود به وجود مبارک امام زمان(عج) و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که بعنوان کار ماندگار و همیشگی در سطح استان در نظر گرفته شد، درج یادواره‌های جغرافیا محور و یادواره شهدای گمنام در سطح استان است.

سردار مجیدی افزود: شهر همدان در دفاع مقدس حدود ۳۰۰ بار مورد تهاجم دشمن قرار گرفت و بمباران شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نقاطی که در جنگ بمباران شدند برای ما و نسل آینده مهم است، عنوان کرد:  باید در خاطر داشته باشیم که روزی  کشور و شهر ما هم مثل فلسطین، که هم اکنون مورد تهاجم رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته است، و خیلی از عزیزان ما به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به شرایط سخت زمان جنگ ادامه داد: رژیم بعث هر کجا را که اراده می‌‌کرد مورد حمله قرار داده و خیلی از مردم ما را در این بمباران‌ها شهید کرد.

سردار مجیدی تصریح کرد: امروز به عظمت این شهدایی که در اینجا آرامیده‌اند، شاهد این هستیم که بزرگترین ابرقدرت‌ها فکر اینکه به نظام جمهوری اسلامی تهاجم کنند را برای همیشه از سرشان بیرون برده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)  همدان تاکید کرد: اگر امروز امنیت داریم، آن امنیت را از شهدا داریم.

وی اذعان داشت: خواهران و برادران شهدا را تکریم کنید، شهدا کسانی بودند که در زمان نیاز جمهوری اسلامی، پای کار آمده، جان خود را فدا کرده و از این مرز و بوم حراست کردند.

سردار مجیدی بیان کرد: برماست که بهترین جایگاه‌ها را برای این شهدا تدارک ببینیم، چون بهترین امنیت را برای ما فراهم کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه ۴۰۰۰ یادواره قشری و محلات در گوشه کنار شهر برگزار شد، یادآور شد:  در این مدت حدود ۲۰۰۰ یادواره مدرسه محور نیز انجام شد، بچه‌های ما باید بدانند که چه کسانی امنیت را برایشان به ارمغان آورده‌اند.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200481
  • دیدگاه‌ها برای اگر امروز امنیت داریم، آن امنیت را از شهدا داریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.