• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

اولین نشست تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد در همدان تشکیل شد

  • کد خبر : 25743
  • 17 مهر 1398 - 12:49
اولین نشست تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد در همدان تشکیل شد

اولین نشست سازمان های مردم نهاد  با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان، معاون سیاسی و امنیتی استاندارد همدان، مدیرکل کمیته امداد استان، مدیران کشوری و استانی و همه اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد، مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. به گزارش عصر همدان، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته […]

اولین نشست سازمان های مردم نهاد  با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان، معاون سیاسی و امنیتی استاندارد همدان، مدیرکل کمیته امداد استان، مدیران کشوری و استانی و همه اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد، مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان در ابتدای جلسه  ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: برگزاری این جلسه طرحی ابتکاری از سوی استاندارد ی همدان است و کمیته امداد نخستین دستگاهی است که توفیق برگزاری این نشست تخصصی را پیداکرده است.

ترکمانه با اشاره به این مطلب که سازمان‌های مردم‌نهاد و مراکز نیکوکاری ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان به وجود آورده‌اند، گفت: امیدواریم حاصل این نشست ضمن رضایت پروردگار سبحان، خدمت شایسته‌تر و درخور کمک به نیازمندان و ایجاد بسترهای بهتر و جدیدتر درزمینهٔ توسعه فرهنگ خیر و احسان در جامعه باشد.

وی بابیان اینکه باوجود دستاوردهای خوب استان گاهی با همپوشانی‌هایی در اجرای برنامه‌های خیریه مواجه هستیم، افزود: باهدف تمرکز اطلاعات سمن‌ها و شبکه‌سازی و جلوگیری از ناهماهنگی‌های تشکل‌های مردم‌نهاد استان، سامانه جامع سمن‌های خیریه راه‌اندازی شده است که امیدواریم با ایجاد فضای تعاملی بین سمن‌ها همپوشانی‌ها را به هم‌افزایی‌ تبدیل کنیم و فضای فعالیت‌های سمن‌ها را توسعه دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه امیدواریم حاصل این شبکه‌سازی، توزیع عادلانه امکانات در بین خانواده‌های نیازمند بشود و آن‌ها به سمت توانمند شدن سوق پیدا کنند، گفت: کمیته امداد و سایر نهادهای حاکمیتی در تلاش هستند تا فضای توسعه فعالیت‌های سمن‌ها ازلحاظ کیفیت و کمیت تقویت‌شده و توسعه پیدا کند.

پیمان ترکمانه در پایان سخنان خود به توزیع یک میلیارد تومان سبد کالا شامل گوشت و سایر محصولات خوراکی و لوازم‌التحریر از محل هم‌افزایی منابع کمیته امداد و سازمان‌های مردم‌نهاد در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سمن‌ها نیز خبر داد.

انتهای پیام/د

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25743
  • دیدگاه‌ها برای اولین نشست تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد در همدان تشکیل شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.