• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6

اولین حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری در همدان

  • کد خبر : 178742
  • 06 اسفند 1401 - 8:43
اولین حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری در همدان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: شب گذشته ساخت مواد محترقه در همدان برای دو جوان و یک منزل مسکونی حادثه ساز و منجر به بروز خسارات شد. به گزارش عصرهمدان؛ حسین بشری، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته در شهرک فرهنگیان […]

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: شب گذشته ساخت مواد محترقه در همدان برای دو جوان و یک منزل مسکونی حادثه ساز و منجر به بروز خسارات شد.

به گزارش عصرهمدان؛ حسین بشری، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته در شهرک فرهنگیان همدان چند جوان در حال ساخت مواد محترقه دست ساز بودند که متاسفانه انفجار رخ داده و دو نفر از افراد مجروح و خساراتی به منزل مسکونی وارد شده است.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی تحقیقات لازم انجام با کمک عوامل اورژانس ؛ مجروحین که یکی از آنها دچار آسیب و جراحات شدیدی شده به بیمارستان منتقل شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال به والدین عزیز توصیه می‌شود نظارت لازم و کامل نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا از بروز حوادث مشابه در آینده پیشگیری شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178742
  • دیدگاه‌ها برای اولین حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.