• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان فامنین برگزار شد

  • کد خبر : 65064
  • 22 اردیبهشت 1399 - 12:25
اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان فامنین برگزار شد

اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان فامنین با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ در اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان فامنین جلسه سید مجید شماعی فرماندار شهرستان فامنین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت اتاق اصناف و اداره صمت ویژه ماه مبارک رمضان […]

اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان فامنین با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ در اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان فامنین جلسه سید مجید شماعی فرماندار شهرستان فامنین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت اتاق اصناف و اداره صمت ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بازرسان موظفند ضمن توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصنافی که بازگشایی آنان از سوی ستاد ملی کرونا بلامانع اعلام شده، بر قیمت گذاری و نحوه توزیع کالاها و ارائه خدمات توجه ویژه داشته باشند.

شماعی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی تمامی مسئولان و با همراهی مردم، بازار شهرستان در آرامش کامل است و طی ماه‌های گذشته هیچ کمبودی در شهرستان وجود نداشته و در برخی از موارد قیمت کالا در بازار مصرف کمتر از نرخ اعلام شده برای کالاهای تنظیم بازار بود.

فرماندار شهرستان فامنین افزود: بیش از ۷۰ تن برنج در سه نوع GTC , تایلندی و پاکستانی ، ۲۵ تن قند ، ۱۵ تن شکر و ۳ تن گوشت در ماه مبارک رمضان تاکنون در شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=65064
  • دیدگاه‌ها برای اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان فامنین برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.