• امروز : یکشنبه, ۲۲ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 13 October - 2024
2

اهدای ۷ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهر گیان

  • کد خبر : 99386
  • 18 دی 1399 - 22:30
اهدای ۷ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهر گیان

محمدحسین دارایی از اهدای ۷ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم برخوردار شهر گیان نهاوند خبر داد. به گزارش عصر همدان، محمدحسین دارایی، مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: توسط خیرین گرامی و همکاران فرهنگی در چندین مرحله گوشی‌های هوشمند و تعدادی تبلت در مناطق مختلف نهاوند به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند. وی اظهار […]

محمدحسین دارایی از اهدای ۷ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم برخوردار شهر گیان نهاوند خبر داد.

به گزارش عصر همدان، محمدحسین دارایی، مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: توسط خیرین گرامی و همکاران فرهنگی در چندین مرحله گوشی‌های هوشمند و تعدادی تبلت در مناطق مختلف نهاوند به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

وی اظهار داشت: در ادامه این حرکت خیرخواهانه ۷ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم برخوردار آموزشگاه ابتدایی سعیدی ۲ شهر گیان توسط خیرین اهدا شد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: این حرکت در ادامهٔ کمک‌های مؤمنانهٔ خیرین گران‌قدر به‌منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان فاقد گوشی از آموزش‌های مجازی شبکه شاد با پیگیری مدیر محترم این آموزشگاه و یکی از همکاران آموزشی انجام شد.

وی گفت: ارزش ریالی این تبلت ها بالغ‌بر ۱۷۰ میلیون ریال است.

دارایی ضمن قدردانی از خیرین گران‌قدری که در این کار خیرخواهانه شرکت می‌کنند، اظهار داشت: از سایر خیرین دعوت کرد در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

بیش از ۲۵ هزار دانش‌آموز در ۲۹۳ آموزشگاه شهرستان نهاوند مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99386
  • دیدگاه‌ها برای اهدای ۷ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهر گیان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.