• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1
به همت سپاه و کمیته امداد انجام شد؛

اهدای بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه در نهاوند

  • کد خبر : 208752
  • 17 دی 1402 - 7:03
اهدای بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه در نهاوند
به همت سپاه و بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) نهاوند از ابتدای سال بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه تهیه و به زوج‌های نیازمند اهداشده است.

علی مختاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» در خصوص تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند گفت: به همت خیرین نیک‌اندیش و بسیجیان پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان نهاوند چندین سری جهیزیه تهیه و در اختیار زوج‌های کم‌بضاعت قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در این مرحله اهدای سه سری جهیزیه به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان توسط پایگاه‌های بسیج انجام شد که کار خیر و بزرگی است.

مختاری افزود: از سال گذشته تا امروز ۵۸ سری جهیزیه و ۲۲ فقره سیسمونی با کمک خیرین در پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری و به جامعه هدف اهداشده است.

وی در پایان گفت: از همه خیرین و افرادی که توانایی مالی دارند درخواست داریم که در این امر خداپسندانه شرکت کنند تا زوج‌های بیشتری زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

محمد مرادی مدیر کمیته امداد نهاوند نیز در این خصوص گفت: رتبه برتر استان در تأمین و توزیع جهیزیه در اختیار کمیته امداد نهاوند است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲ سری جهیزیه با کمک خیرین و مردم عزیز نهاوند در اختیار زوج‌های جوان قرارگرفته و سعی داریم تا پایان سال این عدد را به ۱۰۰ سری برسانیم.

مرادی افزود: نوعروسانی که دارای عقدنامه باشند و جز سه دهک پایین جامعه باشند به یاری خدا برای اهدای جهیزیه هیچ مشکلی نداریم و می‌توانند به کمیته امداد مراجعه کنند.

وی ادامه داد: برای این زوج‌ها با کمک خیرین می‌توانیم پنج قلم کالای اساسی که به مددجویان کمیته امداد اهدا می‌شود به این عزیزان نیازمند نیز تقدیم می‌شود.
در سال جاری نسبت به سال قبل شهرستان نهاوند در تأمین جهیزیه و اهدا به زوج‌های مددجو و غیر مددجو ۲۵ درصد افزایش داشته است.

با مساعدت خیرین نیکوکار نهاوندی از ابتدای امسال تاکنون مبلغ هفت میلیارد تومان جهت تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند هزینه شده است.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208752
  • دیدگاه‌ها برای اهدای بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.