• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
4
در مراسم نواختن زنگ انقلاب عنوان شد؛

انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار و عزتمند

  • کد خبر : 210285
  • 11 بهمن 1402 - 10:44
انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار و عزتمند
امام جمعه نهاوند گفت: به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امروز کشور با اقتدار و عزتمند است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه شهید سلیمانیان نهاوند گفت: امام خمینی(ره) به پشتوانه حمایت مردم انقلاب اسلامی را پیروز کرد و حکومتی دینی را ایجاد و مردم را از شر رژیم ستم‌شاهی آزاد کرد.

وی اظهار داشت: امام راحل کشور را که قبل از انقلاب به صورت کامل در اختیار آمریکا و استکبار بود نجات داد.

امام جمعه نهاوند افزود: مردم با لبیک گفتن به فرمان ولی فقیه در همه عرصه ها حاضر شدند و انقلاب اسلامی را انتخاب کردند و بر هر چالشی پیروز شدند.

وی ادامه داد: کشوری که روزگاری چیزی نداشت با توکل به خدا و با اتکا به نیروهای مومن و انقلابی و با هدایت‌های امام خمینی(ره) و پس از ایشان با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به کشوری عزتمند و با اقتدار تبدیل شده است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: این انقلاب مردمی دستاوردها و پیشرفت های بسیار چشمگیری در عرصه های مختلف داشته و با وجود همه دشمنی ها این پیشرفت ها موجب حیرت جهانیان شده است.

وی عنوان کرد: بیان دستاوردها و بیان این‌که در قبل از انقلاب در چه شرایطی بودیم و الان در چه وضعیتی هستیم برای نسل جوان لازم و ضروری است.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: در پایان سال انتخابات بسیار مهمی پیش رو داریم که باید در راستای مشارکت حداکثری فعالیت کنیم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره به نظر و رأی مردم متکی بوده و امام راحل و رهبر انقلاب همواره بر نقش مردم در این انقلاب تأکید دارند.

احمدوند افزود: توسط نظام مقدس اسلامی کارها و اقدامات بسیار زیاد و ارزشمندی شده است که در ایام الله دهه فجر فرصت خوبی برای بیان اقدامات است.

وی بیان کرد: دشمنان نمی‌خواهند پیشرفت‌های کشور دیده و بیان شود و در راستای ناامیدی مردم و عدم مشارکت در انتخابات بسیار توطئه و نقشه طراحی می کنند.

فرماندار نهاوند گفت: در راستای امیدافرینی در جامعه و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های خوبی در شهرستان اجرا می شود و طرح های زیادی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210285
  • دیدگاه‌ها برای انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار و عزتمند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.