• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6

انعقاد قرارداد خرید ماشین آلات برای شهرداری نهاوند/ ایجاد راه دسترسی جدید به منطقه پای قلعه

  • کد خبر : 178723
  • 05 اسفند 1401 - 12:59
انعقاد قرارداد خرید ماشین آلات برای شهرداری نهاوند/ ایجاد راه دسترسی جدید به منطقه پای قلعه

شهردار نهاوند گفت: در ادامه خرید تجهیزات و ماشین آلات جهت عملیات عمرانی در نهاوند و با توجه به نیاز شهرداری به بیل زنجیری، قراردادی جهت خرید یک دستگاه بیل زنجیری با سازمان همیاری شهرداری های استان همدان منعقد شد. مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: مدیریت هزینه ها و تجهیز امکانات […]

شهردار نهاوند گفت: در ادامه خرید تجهیزات و ماشین آلات جهت عملیات عمرانی در نهاوند و با توجه به نیاز شهرداری به بیل زنجیری، قراردادی جهت خرید یک دستگاه بیل زنجیری با سازمان همیاری شهرداری های استان همدان منعقد شد.

مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: مدیریت هزینه ها و تجهیز امکانات در مواقع بحران و یا انجام فعالیت های عمرانی در ابتدای دوره جدید در برنامه کاری مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: با خرید ماشین آلات جدید و تجهیز وسایل نقلیه‌ی موجود پیگیری ها انجام شد که با خرید یک دستگاه بیل زنجیری هفتمین وسیله‌ی نقلیه‌ و ماشین آلات سنگین به بخش موتوری شهرداری اضافه می‌شود.

یوسفی نوید افزود: تهیه‌ی این دستگاه از منابع داخلی شهرداری و تسهیلات بانکی بوده تا با اضافه شدن این وسیله، سرعت انجام پروژه های عمرانی، کوه بری، بازگشایی راه و… در مواقع بحران بدون وقفه و با کاهش هزینه کارها انجام شود.

شهردار نهاوند در ادامه گفت: تاکنون در شهرداری جهت کارهای سنگین و عمرانی و آبیاری فضای سبز با اجاره ماشین آلات ماهانه مبلغی به عنوان اجاره پرداخت می‌کرد که با قطره ای کردن آبیاری فضای سبز قسمتی از این هزینه ها حذف شد و با اضافه شدن ماشین آلات سنگین این هزینه ها به حداقل می‌رسد.

وی اظهار داشت: همچنین در مواقع بحران بخش خصوصی محدودیت‌هایی برای خدمات دارد که در صورت تجهیز بودن شهرداری این وابستگی کاهش یافته و سرعت خدمات افزایش می یابد.

یوسفی نوید افزود: با توجه به قرار گرفتن نهاوند بر روی گسل زلزله، تجهیزات و ماشین‌آلات کاربردی یک ضرورت برای آمادگی با مقابله حوادث احتمالی است و حفظ داشته ها و افزایش سرمایه در بلند مدت توسعه‌ی شهر را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: افزایش تجهیزات و تهیه ماشین آلات کاربردی، هزینه‌ی انجام پروژه ها را کاهش داده و کیفیت و کمیت خدمات را بهبود می بخشد.

ایجاد راه دسترسی جدید به منطقه پای قلعه نهاوند

شهردار نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: تاکنون به علت شرایط آب و هوایی و عدم امکان ادامه پروژه های عمرانی، تمرکز نیروها در افزایش تولیدات کارگاه‌های شهرداری و تجهیز وسایل مانند تولید کف‌پوش، جدول، دال بتونی، بلوک سیمانی و… بوده که طی ماه‌های گذشته با افزایش دستگاه های تولیدی، گامی موثر در راستای خودکفایی مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی را فراهم کرده ایم.

وی ادامه داد: با مساعد شدن شرایط آب و هوایی، پروژه های عمرانی سال گذشته سرعت گرفته و “معبری جدید” جهت دسترسی به منطقه پای قلعه شروع به بازگشایی شده است.

یوسفی نوید گفت: که با افزایش راه های دسترسی که طی یک سال گذشته در مناطق بافت فرسوده ایجاد شده شاهد رونق کسب و کار و ارزش افزوده در مناطق کم برخوردار خواهیم بود.

وی افزود: خارج کردن مناطق مختلف شهر مخصوصا مناطق بافت فرسوده و کم برخوردار از بن‌بست با افزایش راه‌های دسترسی و ایجاد زیرساخت‌ها، توسعه یکپارچه شهر را به همراه دارد و در راستای “توزیع خدمت” طی دوره جدید مدیریت شهری با افزایش خدمات و احداث پارک‌های محلی گامی موثر در احقاق هدف توسعه یکپارچه و توزیع خدمات شهری برداشته شده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178723
  • دیدگاه‌ها برای انعقاد قرارداد خرید ماشین آلات برای شهرداری نهاوند/ ایجاد راه دسترسی جدید به منطقه پای قلعه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.