• امروز : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
استاندار همدان تاکید کرد:

انتصاب مدیران متخصص، کاربلد و مجهز به‌ دانش‌ روز

  • کد خبر : 224749
  • 12 مهر 1403 - 9:57
انتصاب مدیران متخصص، کاربلد و مجهز به‌ دانش‌ روز
استاندار همدان با بیان اینکه نباید جزیره‌ای عمل کنیم، گفت: تخصص، کاربلدی و مجهز بودن به دانش‌روز، از مهم‌ترین اولویت‌های انتصاب مدیران در استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ حمید ملانوری شمسی شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار با گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان اظهار کرد: استان همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و مهد دانشمندان بزرگ، دیار بوعلی سینا، باباطاهر و دیار هشت هزار شهید گلگون کفن است و خدمت به آن افتخار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه استان همدان با جمعیت بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت ظرفیت بسیار بزرگی و جایگاه والایی در کشور دارد، عنوان کرد:این استان منابع انسانی خوب و مراکز علمی و دانشگاهی بزرگی دارد و شخصیت ‌های تاثیر گذار مهمی از این استان در دولت حضور دارند.

استاندار همدان با اشاره به توسعه صنعت و معدن و گردشگری این استان به‌عنوان زیرساخت اصلی، که می‌تواند به توسعه این استان کمک کند، ادامه داد: این استان چالش‌هایی مانند بیکاری کم آبی و مشکلات آب، کمبود صنایع تبدیلی و تکمیلی، محورهای مواسلاتی، عدم وجود بازار مناسب برای عرضه تولیدات استان ضعف در زیرساختهای گردشگری و… که با اقدامات ما باید حل شوند.

ملانوری با تاکید بر اینکه اقدامات و برنامه‌های ما حتما اجرایی خواهد شد، بیان کرد: هر کسی با هر درجه از اعتبار، تخصص، دانایی و تجربه، بدون تعامل، هم‌افزایی و بدون همراهی و همکاری سایرگروه ها قطعا موفق نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تعامل با اقشار و گروه‌ها یکی از برنامه‌هایی است که ما بطور جدی پیگیری خواهیم کرد، بنابراین رفتار ما یک رفتار اعتدالی و تعاملی خواهد بود.

استاندار همدان گفت: همدان با ۶ استان مرز مشترک دارد و نواقص راه‌های ارتباطی آن در حوزه راه‌آهن و فرودگاه باید برطرف شود، همچنین در حوزه کشاورزی باید از کشت‌های سنتی به سمت کشاورزی نوین حرکت کنیم و با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها تولیدات کشاورزی را بهبود ببخشیم.

ملانوری با تاکید بر جذب سرمایه‌گذار در استان، اضافه کرد: انشالله در معرفی ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌گذار با اولویت مردم استان و بعد جذب سرمایه‌گذارانی که از استان‌های دیگر می‌توانند به استان بیایند تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین افزود: امروز یکی از بزرگترین گرفتاری سرمایه‌گذاران ما، بروکراسی‌های پیچیده اداری در صدور مجوزها و حمایت از واحدهای سرمایه گذاری است که بعضاً دو الی سال برای استعلام و صدور مجوز آن طول می‌کشد.

استاندار همدان به افزایش رشد گفتمان، مشارکت اجتماعی و تسهیل دسترسی مردم به جریان سرمایه گذاری، کارآفرینی، اشتغال و مشارکت‌های بسمت توسعه اشاره کرد و گفت: استفاده از روش‌های نو خلاقانه، عالمانه و استفاده از ظرفیت‌های علمی و ظرفیت‌های جوانان و بانوان در دستور کارمان خواهد بود.

ملانوری با بیان اینکه نباید جزیره‌ای عمل کنیم، گفت: تخصص، کاربلدی و مجهز بودن به دانش روز، از مهم‌ترین اولویت‌های انتصاب مدیران در استان است.

وی با تاکید بر اینکه ما صرفاً مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهیم، یادآور شد: برای انتصاب مدیران به کسانی که انگیزه کافی و تلاش برای تحقق اهداف دولت و نظام و مردم‌داری و حسن خلق دارند بیشتر نیاز داریم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.