• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

انتخاب تعاونی کارکنان سیمان هگمتان به عنوان تعاونی برتر کشور/اشتغال ۴۵۰ نفر در تعاونی های شهرستان رزن

  • کد خبر : 17785
  • 10 شهریور 1398 - 11:03
انتخاب تعاونی کارکنان سیمان هگمتان به عنوان تعاونی برتر کشور/اشتغال ۴۵۰ نفر در تعاونی های شهرستان رزن

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن بابیان اینکه هم اکنون ۶۹ تعاونی فعال در شهرستان رزن مشغول به کار هستند گفت:در این تعاونی ها ۴۵۰ نفر مشغول به کار هستند. ایوب سلطانی در گفتگو با عصر همدان؛ با اشاره به اینکه جمعا حدود ۲۴۰۰ نفر عضو تعاونی های شهرستانهای رزن و درگزین می […]

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن بابیان اینکه هم اکنون ۶۹ تعاونی فعال در شهرستان رزن مشغول به کار هستند گفت:در این تعاونی ها ۴۵۰ نفر مشغول به کار هستند.

ایوب سلطانی در گفتگو با عصر همدان؛ با اشاره به اینکه جمعا حدود ۲۴۰۰ نفر عضو تعاونی های شهرستانهای رزن و درگزین می باشند گفت: هم اکنون ۶۹ تعاونی فعال در شهرستان رزن مشغول به کار هستند و در این تعاونی ها ۴۵۰ نفر مشغول به کار هستند.

وی اظهار کرد: متاسفانه در سالهای گذشته با پیش آمدن مشکلات اقتصادی و افزایش تورم تعاونی ها نیز مانند همه شرکتها و واحدهای تولیدی و اقتصادی با مشکل نقدینگی روبرو شده اند.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن با بیان اینکه تزریق سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی و تعاونی یکی از اقداماتی است که می تواند به تعاونی ها کمک کند افزود:بخشودگی و تخفیفات بیمه ای و مالیاتی برطبق قانون نیز شامل تعاونی ها می شود که اگر رعایت شود قطعا نقش موثری در پویایی تعاونی ها داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اساس وجودی تعاونی ها بر همکاری و همفکری در بین بخش خصوصی است افزود:این نهاد غیر دولتی مستقل با همگرایی رشد و توسعه بیشتری خواهند داشت و همفکری قطعا به رشد موفقیت تعاونی ها منجر خواهد شد.

سلطانی از فعالیت تعاونی های شهرستانهای رزن و درگزین در عرصه های کشاورزی و خدماتی خبر داد و خاطرنشان کرد:طرح های کشاورزی ،گلخانه ای ،گیاهان دارویی،صنعتی و مشاغل خانگی تحت پوشش تسهیلاتی قرار دارند و بر اساس ضوابط به آنها تسهیلات تعلق میگیرد.

وی از انتخاب تعاونی تولیدی و خدماتی سیمان هگمتان به تعاونی برتر ملی سال۹۸ در گرایش تامین نیاز صنوف خبر داد و گفت :از مدیر این تعاونی با حضور معاون اول رئیس جمهور تقدیر به عمل آمده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17785
  • دیدگاه‌ها برای انتخاب تعاونی کارکنان سیمان هگمتان به عنوان تعاونی برتر کشور/اشتغال ۴۵۰ نفر در تعاونی های شهرستان رزن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.